חיפוש

אוהב אטרקציות בחוץ? כך תשמור על היגיינת עדשות המגע שלך

אטרקציות בחוץ יכולות להיות כיף גדול, אך אם אתם מרכיבים עדשות מגע, חשוב לקחת בחשבון את ההיגיינה שלהם. המאמר יפרט כיצד תשמור על היגיינת עדשות המגע שלך.

 

טיפול בעדשות מגע באטרקציות בחוץ

גורמים שונים כגון חול, אבק, מים מזוהמים, ופעילות גופנית, יכולים להגדיל את הסיכון לזיהום בעדשות מגע, בין אם מדובר על עדשות מגע יומיות ובין אם על עדשות מגע שבועיות. על ידי ביצוע כמה צעדים פשוטים, תוכל להגן על העיניים שלך ולשמור על עדשות המגע שלך נקיות ובטוחות.

  1. הקפד על היגיינה נכונה של הידיים–  לפני שאתה נוגע בעיניים שלך או בעדשות המגע שלך, רחץ את הידיים היטב במים וסבון במשך 20 שניות לפחות. זה יעזור להפחית את הסיכון להעברת חיידקים לעיניים שלך.
  2. השתמש בעדשות מגע מתאימות – אם אתה מתכננן לבלות זמן רב באטרקציה בחוץ, ייתכן שתרצה להשתמש בעדשות מגע יומיות או שבועיות. עדשות אלו קל יותר להסיר ולנקות ופחות סביר שיגרמו לגירוי בעיניים.
  3. הימנע מחשיפה לאבק – אבק יכול להיתפס על עדשות המגע שלכך ולגרום לגירוי בעיניים וכך גם עשן. אם אתה יודע שיהיו אבק או עשן באטרקציה, השתדל לשבת הרחק מהם.
  4. השתמש בקרם הגנה לעיניים – קרם הגנה לעיניים יכול לעזור להגן על העיניים שלך מפני קרני השמש המסוכנות. אם אתה מתכננן לבלות זמן רב בשמש, השתמש בקרם הגנה לעניים בעל מקדם הגנה SPF 30 או גבוה יותר.
  5. הסר את עדשות המגע שלך אם הן יבשות או לא נוחות – אם אתה חש אי נוחות בעיניים שלך, הסר את עדשות המגע שלך מיד. עיניים יבשות יכולות להוביל לגירוי בעיניים ולזיהומים.

כך תשמור על היגיינת עדשות המגע שלך

כיצד תשמור על עדשות המגע מאטרקציות מסוימות?

השתמש בעדשות מגע מיוחדות לבריכה. עדשות אלו מיוצרות מחומרים מיוחדים שעוזרים להגן על העיניים שלl מפני כימיקלים בבריכה. בעת פעילות ספורטיבית השתדל לא להפיל את עדשות המגע שלך. למשל, בעת שחייה במים. אם זה קורה, הסר את עדשות המגע שלך מיד והשמד אותן. בנוסף, השתדל להימנע מלהזיז את עדשות המגע שלך בזמן שאתה מטייל. אם עדשות המגע שלך נופלות, השלך אותן לפח.

 

כיצד לטפל בעדשות מגע?

ראשית, הקפד על הוראות הרופא שלך. הרופא שלך ימליץ על סוג עדשות המגע המתאים לך ביותר וכן על אופן תחזוקתן. שנית, נקה את עדשות המגע שלך באופן קבוע. השתמש בפתרון לניקוי עדשות מגע המיועד לעדשות המגע שלך. השתמש בפתרון חדש בכל פעם שאתה שוטף את עדשות המגע שלך.

 

סיכום

ככל שתשמור על היגיינת עדשות המגע שלך, במיוחד כאשר אתה בפעילות, כך הן יהיו חשופות כמה שפחות לאבק ולחיידקים. קרא את הוראות הניקוי שעל גבי האריזה ונקוט באמצעי זהירות מתאימים.

קורס התפתחות תינוק

אולי יעניין אותך גם

3 רעיונות מקוריים למתנות
כללי
3 רעיונות מקוריים למתנות

אין דרך משמחת יותר להביע אהבה, הערכה וכבוד  לאנשים האהובים שלנו כמו הענקת מתנה מושקעת. עם זאת, לעתים קרובות אנו נתקלים באתגר של בחירה והתאמת מתנה מקורית שתהיה גם משמעותית וגם פרקטית עבור האדם אותו אנחנו רוצים לפנק

קרא עוד »
5 מתנות לגננת של הילד
כללי
5 מתנות לגננת של הילד

סוף שנת הלימודים מתקרב בצעדי ענק, וזה הזמן המושלם להודות לגננת המסורה ששמרה על ילדכם לאורך השנה, טיפחה אותו במסירות וחינכה אותו באהבה. בחירת מתנה

קרא עוד »