חיפוש

אייזו מתנה מקורית אפשר לקנות ליום הולדת מיוחד של אמא

כל אדם בעולם חווה לפחות פעם אחת בחייו את הקושי במציאת מתנה לאמא שלו. שכן, בגילאים צעירים זה די פשוט. חוזרים מהגן או מבית הספר ומעניקים לאמא זר פרחים שלוקטו בגינה הציבורית. אבל ככל שגדלים, מבינים שזר פרחים אקראיים זו לא מתנה מספקת עבור אמא. כדי להקל עליכם בבחירת המתנה ליום ההולדת הבא של אמא שלכם, יצאנו לבדוק איזה מתנות מקוריות תוכלו לקנות לאמא שלכם.

 

איך גילינו את רשימת המתנות שיוצגו בהמשך?

את רשימת המתנות שנציג בפניכם בהמשך לא הקרצנו סתם כך. היינו צריכים לערוך סקר מעמיק בנושא כדי לאפשר לכם לקבל את המידע הטוב ביותר. לכן, הכנו סקר קצר ושלחנו אותו לחברים, מכרים, קרובי משפחה ושכנים.

שאלנו את כולם את אותה השאלה : "מהי המתנה המקורית ביותר שקניתם לאמא שלכם עד היום?". אנחנו מוכרחים להודות שהופתענו לראות שענו על הסקר מעל 200 איש שאפשרו לנו לראות מתנות בנאליות ומיוחדות כאחד. במדריך זה בחרנו לרכז בפניכם את 3 המתנות הכי מיוחדות שצוינו בסקר.

 

מתנה מקורית מספר 1 שאפשר לקנות לאמא ליום ההולדת – מנורת לילה עם תמונה

כל אמא מוצאת את עצמה מידי ערב שוכבת במיטה וקוראת סיפור או צופה בסדרה מעניינת בנייד. כדי שהיא תוכל לשבת בנוחות, עם תאורה עדינה מסביבה, היא צריכה שתעניקו לה מתנה ייחודית – מנורת לילה עם תמונה שלכם, הילדים האהובים שלה. קיבלנו לא מעט המלצות על החנות של עדן מתנות. שכן, רבים מהעונים על הסקר רכשו מהחנות מתנה מקורית לאמא שהיא לאו דווקא המנורה, אלא גם מתנות אחרות.

 

מתנה מקורית מספר 2 שאפשר לקנות לאמא ליום ההולדת – מגן לטלפון

כשאנחנו היינו ילדים, אימהות היו שומרות תמונה של הילדים שלהן בתוך הארנק. כך שבכל פעם שהיו מדברות עם מישהו, הן היו מחכות להזדמנות להוציא את התמונה ולספר על הילדים שלהם וכמה נחת היא רווה מהם. כדי שתוכלו לאפשר לאמא שלכם להמשיך את המסורת של האימהות, אתם צריכים להעניק לה מגן לטלפון בהקדשה אישית.

 

מתנה מקורית מספר 3 שאפשר לקנות לאמא ליום ההולדת – שרשרת

בהמשך למתנה המקורית ה – 2 שהצגנו בפניכם, גם כאן מדובר במתנה שתאפשר לאמא שלכם לספר לכולם על הילדים האהובים שלה. שימו לב, מדובר במתנה מקורית וייחודית שכל אמא צפויה ליהנות ממנה מאוד. זוהי שרשרת שעל התליון כתוב אמא ומתחתיו יש 4 לבבות קטנים שעליהם חרוטים שמות הילדים, למשל:

  • יפעת
  • חן
  • יעלה
  • עמיתי

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לראות איזה מתנות מקוריות אפשר לקנות ליום הולדת של אמא. כעת, כשיש לכם 3 רעיונות שונים ומיוחדים, נותר לכם רק לבחור את הרעיון המתאים ביותר לאמא שלכם. מאחלים לכם בחירה נכונה ומזל טוב!

מתנה מקורית לאמא

אולי יעניין אותך גם

מתנות שכל אישה
ימי הולדת
4 מתנות שכל אישה תשמח לקבל

אחת המשימות המורכבות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו היא מציאת מתנה מושלמת שכל אישה תשמח לקבל. שכן, מדובר בבחירה מורכבת שמצריכה היכרות מעמיקה עם המין

קרא עוד »
7 רעיונות למתנה לאישה
ימי הולדת
7 רעיונות למתנה לאישה

מציאת המתנה המושלמת לאישה יכולה להיות חוויה מענגת ומתגמלת. בין אם זה ליום הולדת, ליום נישואין או עבור אירוע מיוחד, בחירת מתנה שמשקפת את אישיותה

קרא עוד »