חיפוש

איך אפשר לתכנן יום הולדת 10?

זה לא פשוט בכלל לתכנן אירוע יום הולדת מוצלח לילדים. גם אם אתם מוציאים לא מעט כסף על המסיבה ודואגים לאטרקציות שלא מהעולם הזה, זה לא בהכרח מבטיח שהמסיבה תהיה טובה. עם זאת, עם תכנון מראש ופעולות נכונות תוכלו לשדרג את המסיבה שלכם ולהבטיח שהילדים שמגיעים למסיבה ויותר חשוב בכך – הילד שלכם, ייהנו מאוד מהמסיבה ולא ישכחו אותה בזמן הקרוב.

 

מסיבה עם נושא הופך את האירוע למעניין יותר

מומלץ מאוד לבחור נושא כלשהו שסביבו מארגנים את המסיבה. הנושא יכול להיות סרט פופולרי או סדרה טרנדית או לחילופין ספר שכולם אוהבים כמו הארי פוטר. למעשה, כל נושא שהילד שלכם וילדים אחרים אוהבים יכול להיות נושא מתאים למסיבה. כשבוחרים נושא קל יותר להבין כיצד לארגן את המסיבה ומה לכלול בה.

 

דאגו להפעלה למסיבה

הסוד למסיבת יום הולדת מוצלחת לילדים הוא לשמור על הילדים אקטיביים כל הזמן. לכן מומלץ לדאוג שתהיה הפעלה במסיבה, ורצוי לא רק הפעלה שהילדים רק צופים בה ולא עושים דבר אלא הפעלה שמערבת אותם. מספר רעיונות אפשריים להפעלה ביום הולדת:

 

סטנדאפ

סטנדאפ היא מההפעלות המוצלחות ואהובות במסיבות יום הולדת לילדים ובכלל. בסופו של דבר אין משחרר ומרים כמו צחוק בריא, ואתם רוצים שיהיה הרבה כזה במסיבה. סטנדאפיסט מוצלח הוא לא רק קורע מצחוק ומאלתר בדיחות על הבמה, אלא גם מערב את הקהל ומשלב אותם במופע שלו. ממליצים מאוד להזמין סטנדאפיסט בשבילכם לשדרוג המסיבה.

 

משחקי ארקייד

מה בעצם יותר כיף מלשחק משחקים ביום ההולדת? תוכלו להזמין מספר משחקי ארקייד כדי להשאיר את הילדים אקטיביים במהלך המסיבה וההנאה שלהם ושל הילד שלכם מובטחת.

 

סדנת שף לילדים

פיתוח היצירתיות ויצירת תוצר שהילדים יוכלו לאכול ואף לקחת הביתה היא אטרקציה נהדרת למסיבת יום הולדת. סדנת בישול לילדים שתפתח את הכישורים שלהם ותשמור על העניין היא אטרקציה שמספקת חוויה יוצאת דופן שהילדים לא נתקלים בה בכל יום.

 

אוכל ושתייה

אם המסיבה שלכם נמשכת כמה שעות זה חשוב מאוד שיהיה זמין כיבוד קל לילדים וכמובן שתייה. לא פחות מכך חשוב לסדר את הכיבוד בצורה נוחה עם צלחות מתאימות ליום הולדת, כוסות, מפיות וכדומה. דאגו לחטיפים שהילדים אוהבים, ואם אפשר אולי גם אוכל שהוא לא רק חטיפים כגון ירקות חתוכים או פיתות עם חומוס.

 

חלקו מזכרות בסוף המסיבה

לא משנה איזו מזכרת מדובר וגם אם היא קטנה ועולה שקלים בודדים – מזכרות ממסיבות זה משמעותי וילדים מתים על זה. גם שקית הפתעות עם ממתקים וצעצוע פלסטיק יכולה לשמח מאוד ולתת לילדים את ההרגשה שהם חוזרים עם משהו הביתה. המזכרת תאפשר לילדים לזכור את המסיבה גם בימים שאחרי גם אם לא מדובר במסיבת השנה.

 

עוגת יום הולדת

 

אולי יעניין אותך גם

מתנות שכל אישה
ימי הולדת
4 מתנות שכל אישה תשמח לקבל

אחת המשימות המורכבות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו היא מציאת מתנה מושלמת שכל אישה תשמח לקבל. שכן, מדובר בבחירה מורכבת שמצריכה היכרות מעמיקה עם המין

קרא עוד »
7 רעיונות למתנה לאישה
ימי הולדת
7 רעיונות למתנה לאישה

מציאת המתנה המושלמת לאישה יכולה להיות חוויה מענגת ומתגמלת. בין אם זה ליום הולדת, ליום נישואין או עבור אירוע מיוחד, בחירת מתנה שמשקפת את אישיותה

קרא עוד »