חיפוש

איך לארגן יום הולדת בקלות עם מוצרים ממקום אחד בלבד

כאשר מארגנים יומולדת, המטרה המרכזית שעומדת לנגד עינינו היא לשמח, לרגש ולהלהיב את בעל השמחה. בנוסף, נרצה שהאורחים שטרחו והגיעו למסיבה ייהנו בה, ירקדו, יאכלו ותהיה במקום אווירה עליזה, טובה וכייפית. החיים של כולנו גדושים ועמוסים, אנו מתמרנים בלו"ז צפוף ולצערינו תאריכי היומולדת של יקירנו, אינם תכנית לבקשתינו ולא מגיעים תמיד במועד שמסתדר ונוח לנו.

העובדה היא שאנחנו רוצים לתכנן אירוע יום הולדת מכובד ומושקע במינימום של זמן ומאמץ. ליקטנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לצלוח את המשימה המאתגרת בקלאס ובאפס מאמץ.

 

בחירת רעיון (מוטיב) שסביבו תתרכז היומולדת

כמובן שמוטיב היומולדת נקבע בהתאם לאהבותיו ותחביביו של בעל השמחה והוא יבוא לידי ביטוי בתוכן ובהפעלות שנבחר, בקישוט ועיצוב האירוע ובאוכל שנגיש.לדוגמא: אם ילדת היומולדת אוהבת את אלזה וצבע ורוד אנו נדאג שההזמנות, ההפתעות, הבלונים והקישוטים יהיו בהתאם לכך.

 

בחירת מקום אחד בו תוכלו לרכוש את כל המוצרים

במקום לשוטט ולבזבז זמן יקר על חיפוש שלל הפריטים שאנו צריכים לרכוש, מומלץ לבחור חנות אחת, שבקליק אחד מהמחשב נוכל להזמין מגוון רחב של פריטים: הפתעות ליום הולדת, בלונים, נרות, הזמנות וקישוטים שיהפכו את היומולדת לאירוע בלתי נשכח.

 

שליחת הזמנה ושריון מועד היומולדת

יש לשלוח הזמנה בוואטסאפ, רצוי שבועיים לפחות לפני המועד הרצוי ולבקש מהמוזמנים אישור הגעה. בהתאם לכך, נוכל להעריך את מספר האורחים ולתכנן את מיקום האירוע, הציוד וכמות האוכל הנדרשת. במידה ואורחים רבים לא יכולים להגיע במועד המבוקש, נוכל להזיז ולשנות למועד נוח יותר. אחרי שנקבע התאריך  המיועד, נוכל לשלוח הזמנות כתובות – לא משנה כמה הטכנולוגיה מתקדמת, אין תזכורת טובה כמו הזמנה תלויה על המקרר.

 

קישוט האירוע

בלונים צבעוניים ויפים ושרשרת דגלונים של דמויות אהובות יעשו את העבודה בצורה הכי טובה ויפה שיש. רצוי לנפח את הבלונים כמה שיותר סמוך למסיבת יום ההולדת, כדי שיראו במיטבם ולא יאבדו אוויר.

 

בחירת כלים אקולוגים לאוכל

החור באוזון הולך וגדל ולכן רצוי להימנע משימוש של כלי פלסטיק חד פעמיים, שנזרקים בסוף האירוע לשקיות פלסטיק, שנערמות זו על זו והופכות להררי זבל עצומים, המזהמים את סביבתינו. בואו נבחר בכלי הגשה מתכלים הניתנים למחזור ועל הדרך נחנך את אורחינו וילדינו לכך.

 

מתנות לאורחים

תמיד זה כיף לקבל מתנות אך גם לא פחות כיף לתת: צעצוע, משחק, שקית ממתקים טעימים, יהיו מזכרת לאורחים מיום ההולדת המקסים שארגנתם, מעין הפתעה שתעשה להם טוב על הלב.

 

עוגה ונרות

השיא של האירוע שכולם מחכים לו, הוא כיבוי הנרות שמעל עוגת יום ההולדת וכמובן זלילתה. שימוש בדפי עוגה אכילים היא דרך לא יקרה, מהירה ונוחה לשימוש להכין עוגת יום הולדת יפה וטעימה.
יום הולדת עם מוצרים

אולי יעניין אותך גם

מתנות שכל אישה
ימי הולדת
4 מתנות שכל אישה תשמח לקבל

אחת המשימות המורכבות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו היא מציאת מתנה מושלמת שכל אישה תשמח לקבל. שכן, מדובר בבחירה מורכבת שמצריכה היכרות מעמיקה עם המין

קרא עוד »
7 רעיונות למתנה לאישה
ימי הולדת
7 רעיונות למתנה לאישה

מציאת המתנה המושלמת לאישה יכולה להיות חוויה מענגת ומתגמלת. בין אם זה ליום הולדת, ליום נישואין או עבור אירוע מיוחד, בחירת מתנה שמשקפת את אישיותה

קרא עוד »