חיפוש

איך לבחור חנות ספרים בול בטעם שלכם?

מי לא אוהב ספרים? כולנו יודעים שספרים הם דבר בעל חשיבות מיוחדת שאין לה מענה באף מדיה אחרת כמו הטלוויזיה או המחשב. הספרים נותנים לנו לעוף עם הדמיון ולחלום בהקיץ, משפרים את השפה של ומעשירים אותנו באוצר מילים מעולה.

הם גם מפתחים את המוח בצורה יוצאת דופן ועוזרים לנו להרחיב את כמות הקישוריות בין תאי העצב במוח. עכשיו, אחרי שהתאהבנו כבר בספרים, כל שנותר הוא לבחור את חנות הספרים אותה נהפוך לבית השני שלנו. לכן הינה כמה שיקולים לבחור חנות ספרים שתתאים בדיוק לכם.

 

מיקום

פקטור מאוד משמעותי הוא כמובן מיקום החנות ביחס למקום שבוא אתה מתגורר. כל עוד חנות הספרים תהיה רחוקה ממך, היא לא תענה לך על הצורך משום שתמיד יהיה פרויקט גדול לנסוע אליה. אם תוכל להגיע בנוחות ובפשטות אל חנות הספרים תוכל לרכוש הרבה יותר ספרים ולשפר את יכולות הקריאה שלך.

שכן ברגע שנגמר ספר אחד, אתה יכול חיש מהר לקפוץ ולרכוש כבר את הספר הבא. החנות לא חייבת להיות בהכרח קרובה מאוד לביתכם, אבל על כל הפחות עדיף שתהיה בדרך שבה אתם הולכים הרבה או נוסעים הרבה. כך תצרו לעצמכם נוחות גדולה יותר להגיע אל החנות.

 

גודל

פה יש כמה זוויות הסתכלות שונות. מצד אחד, חנות קטנה יוצרת תחושה של חמימות ומשפחתיות, ואפשר להגיע לכל חלק שבה מבלי להסתבך יותר מידי. אך מצד שני חנות קטנה יכולה לתת היצע קטן יותר של ספרים. היא כנראה גם תכיל הרבה פחות מחלקות.

חנות גדולה לעומתה יכולה להיות המונית מידי, אך גם יכולה לתת לך מקום להיעלם בתוכה מבלי שמישהו ישים לב. אנחנו ממליצים לכם ללכת לחנויות שונות ולהרגיש מה הגודל של החנות עושה לכם. כל אחד רוצה דברים שונים ולכן גישוש בחנות ייתן לכם תחושה טובה מה מתאים לכם.

 

סוגי הספרים שאתם קוראים

לא בכל חנויות הספרים יש את כל מחלקות הספרים הרלוונטיות. לדוגמה, אם אתם הורים יכול להיות שתרצו לבוא עם הילד שלכם ולחבר אותו לעולם הדף הכתוב דרך ספרי ילדים. לצערנו, לא בכל חנות ספרים יש מחלקה גדולה מידי ומגוונות מידי בשביל ילדים.

הדוגמה הזו רלוונטית גם לספרי מדע בדיוני או לספרי עיון מעמיקים. חשוב שתדעו לאפיין מהן המחלקות האהובות עליכם במיוחד ולמצוא חנות ספרים שתכיל חלק מאוד מגוון ומרשים של מחלקת הספרים המועדפת עליכם.

בסופו של דבר אין תחליף לניסיון ברגליים. כמו שהמלצנו מקודם, עד שלא תלכו אל החנות לא תדעו באמת כמה היא מתאימה לכם. גם המוכרים בחנות הם פונקציה חשובה מאוד לתחושת הנוחות ולכם חשוב שתבואו בכמה פעמים שונות כדי להכיר את הצוות ולבחור את החנות המתאימה לכם ביותר.

ילדים, חנות ספרים

אולי יעניין אותך גם