חיפוש

איך לשדרג את ההזמנה לאירוע – 4 דרכים מגניבות

אם אתם מארגנים אירוע בקרוב כדאי מאוד שתחשבו על ההזמנה.

ההזמנה נתפסת כפרט שולי וחסר ערך, אך יש לה השפעה רבה על האירוע – כמות האנשים שיגיעו, הסקרנות בקרב האורחים ויצירת הציפייה לאירוע.

אז אחרי שהבנתם שחשוב להשקיע בהזמנה, הגיע הזמן לחשוב על רעיונות מקוריים.

לכולנו נמאס מהזמנה רגילה עם עיצוב גרפי פשוט, לכן חשוב למצוא דרכים חדשות ליצור את ההזמנה.

 

איור דיגיטלי – שדרוג ההזמנה

אם לא שמעתם על איורים דיגיטליים, אנחנו שמחים לספר לכם – מדובר באיורים שונים עליהם מדפיסים דברים לפי בקשת הלקוח – לוגו של עסק, פרצוף של בן אדם וכדומה. למשל, אתם יכולים לקנות תמונה של סופרמן עם פרצוף של בן הזוג שלכם ולתת לו במתנה! ובחזרה לנושא שלנו – ניתן לשדרג את ההזמנה על ידי איורים דיגיטליים – לבחור רקע שימשוך אנשים לאירוע, להוסיף מלל ייחודי ועוד. מחפשים אתר עם איורים דיגיטליים? – קרטונז.

 

כמה עולה איורים דיגיטליים להזמנה לאירוע?

איורים דיגיטליים רבים ומגוונים מחכים לכם באתרי האינטרנט, כל שנשאר לכם הוא רק להיכנס לאתר ולבחור את האיור המתאים. המחיר של האיורים נע בין 100 שקלים ל- 200 שקלים. המחיר משתנה לפי האתר בו הזמנתם, סוג הרקע, גודל התמונה ועוד. חשוב להבהיר – הזמנה היא מפתח להצלחת האירוע לכן חשוב להשקיע בה, גם אם מדובר בסכום גדול.

 

שדרוג ההזמנה – סרטון שיווקי

על מנת ליצור הזמנה חווייתית תוכלו לצרף סרטון שרלוונטי לאירוע – אם זה חתונה אז סרטון של הזוג, אם זה אירוע עסקי אז סרטון של מוצר, אם זה מסיבה אז סרטון של אנשים רוקדים וכיוצא בזה. סרטון מספר לאנשים על האירוע בצורה שאלף מילים לא יוכלו לספר. כמו כן, אנשים אוהבים לצפות בסרטונים והם יגיעו לאירוע עם ציפייה חיובית בעקבות הסרטון.

 

שדרוג ההזמנה – הזמנה אישית

תוכלו ליצור הזמנה אישית לכל אחד – לכתוב את השם הפרטי, להוסיף תמונה של הבן אדם, הקדשה אישית וכו'. אנשים אוהבים להרגיש שרואים אותם, לכן הזמנה אישית תביא יותר אורחים לאירוע.

 

איור דיגיטלי – השדרוג הטוב ביותר

על אף שהצגנו לעיל רעיונות נוספים, הדרך הטובה ביותר לשדרג את ההזמנה היא על ידי איור דיגיטלי. איור הוא אסתטי, מושך ומשמח, לכן מומלץ לבחור בו. בשביל פרטים נוספים על אתר אינטרנט איכותי של איורים דיגיטליים מקוריים ויפים – cartoonz .

 

סיכום

אם אתם מארגנים אירוע בקרוב אנו ממליצים בחום להשקיע בהזמנה. הזמנה היא השער לאירוע, היא מושכת את האורחים והיא תקבע את הצלחת האירוע. חשוב ליצור הזמנה מקורית ומעניינת, ובמיוחד בשביל זה הומצאו האיורים הדיגיטליים. היכנסו לאתרים של איורים דיגיטליים וצרו הזמנה מדהימה לאירוע  שלכם – מבטיחים לכם שלא תתחרטו, גם אם זה יהיה כרוך בהוצאות כספיות.

 

הזמנה

אולי יעניין אותך גם

מה הם מוצרי קד"מ?

בתור בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לפרסום מסיבי של העסק שלכם בדרכים שונות. הדרכים הרגילות לפרסום מוכרות כמעט לכל אחד, וקצת קשה למצוא

קרא עוד »
פינג'אן
טיפים לאירועים
3 שימושים לכירת גז ניידת

מתכננים קמפינג?  אוהבים את השטח? הגעתם למקום הנכון. כירת גז ניידת היא המקום שבו מתחילה החגיגה האמתית. נשמע מוגזם? תחשבו שנייה על בוקר בלי קפה

קרא עוד »
3 מתנות שוות לבת הזוג

בחירת מתנה לבת זוג עשויה להיות עניין מורכב שמצריך מחשבה מעמיקה והיכרות עם עולם המתנות. שכן, יש כל כך הרבה מתנות והקושי גובר ככל שנכנסים

קרא עוד »
זמרת
טיפים לאירועים
איך בוחרים ערכת קריוקי?

אלו שבחרו בעבר ערכת קריוקי לאירוע שהם הקימו יידעו להגיד לכם גם אם תעירו אותם באמצע הלילה שבחירה של ערכה כזו זה לא עניין של

קרא עוד »