חיפוש

אילו מתנות אפשר להביא לחנוכת בית

יקיריכם חוגגים חנוכת הבית? אתם מעוניינים להעניק להם מתנה מקורית, מושלמת ובלתי נשכחת שתתאים בדיוק לבית החדש שלהם? כאן תכירו מספר רעיונות מושלמים למתנה האידיאלית שאפשר להביא לחנוכת הבית.

 

מזוזה מעוצבת

אחד הרעיונות המושלמים למתנות לבית הוא מזוזה. כל בית בישראל דורש מזוזה. בעלי בתים רבים מעוניינים שהמזוזה תהיה חלק אינטגרלי מעיצוב הבית, תתאים בדיוק מושלם לדלת, למשקוף ולחדרים הפנימיים ותהיה מקורית ומיוחדת. אין ספק שמזוזה מעוצבת ומקורית היא מתנה מושלמת לחנוכת הבית החדש של יקיריכם.

 

שעון קיר מעוצב

שעון קיר הוא תמיד פריט ייחודי ומבוקש ביותר, הוא מהווה סמל קלאסי וייחודי שחוץ מלהראות את השעה הנוכחית הוא גם תופס חלק עיצובי מחלל החדר בו הוא נמצא. שעון קיר הוא פריט חובה לבית חדש שתמיד יתקבל בברכה. ניתן לבחור בדגם ובעיצוב המותאמים לטעמם האישי של בעלי הדירה ולסגנון העיצוב שלה כדי להעניק את המתנה המושלמת.

 

מוצרי בטון מעוצבים

חומר הגלם בטון הופך לפופולרי יותר ויותר בתעשיית אלמנטים מעוצבים, וניתן לראות מעצבים רבים משתמשים בו למוצרים שונים הסובבים את חיי היום יום. ניתן להעניק מוצר בטון מעוצב כמתנה אידיאלית לחנוכת הבית. תוכלו לבחור בין מגוון מגשים מבטון בעלי קומבינציות שונות שניתן לבחור בשילוב  עציצים, מנורות, נרות ואפשרויות רבות אחרות.

 

חפצי נוי לגינה

אם לדיירים החדשים והמאושרים יש גינה או מרפסת ניתן לפנק את בעלי הבית החדשים במתנה דקורטיבית ושימושית שתדרג את האוורור בגינה או במרפסת. תוכלו לבחור בין ערסל, מערכת ישיבה מושלמת או חלקית, כורסה נוחה, כיסא נדנדה, קישוטים שונים כמו פסלי חיות ועוד, עציצים שונים או צמחי תבלין, אגרטל דקורטיבי, כריות נוי ועוד. אין ספק שמתנה מתחום זה תהיה מושלמת לכל בעל דירה בעלת גינה.

 

גאדג'טים למטבח

גאדג'טים למטבח משדרגים כל פעולה של בישול ואפייה והופכים אותה לחווייתית במיוחד, נוחה, יעילה וקלה הרבה יותר. אין ספק שמתנה מתחום זה משדרת מחשבה על שיפור איכות החיים של המקבל.

מה ניתן להביא לדוגמא? מסחטת תפוזים, סירי תרמוס ועומקים וגדלים שונים, מעמד למטבלים או צ'יפס, חולץ פקקים לפתיחת בקבוק יין חשמלי ומעוצב, מכונת גלידה ביתית, קנקנן חליטות תה, מפוח אוויר ידני המיועד למנגל, מכונת פסטה ביתית, מחבת חשמלי ועוד.

 

מוצרי טקסטיל

מוצרי טקסטיל גם מהווים רעיון מושלם לחנוכת בית חדש. גם בתחום זה האפשרויות הינן רבות. לדוגמא: חפצי נוי כמו מקרמה או שטיח קיר, סט מצעי כותנה, ווילון תחרה, סט כריות קישוט, כיסוי מיטה צבעוני, שטיחים שונים כמו שטיח קש, שטיח צמר או שטיח טריקו ועוד.

 

לסיכום

לחנוכת הבית ניתן להביא מתנות שונות מתחומים שונים כמו: מזוזות, שעוני קיר, מוצרי בטון, חפצי נוי לגינה, גאדג'טים למטבח, מוצרי טקסטיל או כל רעיון אחר שעולה בדעתכם ובלבד שימח את בעלי הדירה החדשה.

חנוכת בית

אולי יעניין אותך גם

3 רעיונות מקוריים למתנות
כללי
3 רעיונות מקוריים למתנות

אין דרך משמחת יותר להביע אהבה, הערכה וכבוד  לאנשים האהובים שלנו כמו הענקת מתנה מושקעת. עם זאת, לעתים קרובות אנו נתקלים באתגר של בחירה והתאמת מתנה מקורית שתהיה גם משמעותית וגם פרקטית עבור האדם אותו אנחנו רוצים לפנק

קרא עוד »
5 מתנות לגננת של הילד
כללי
5 מתנות לגננת של הילד

סוף שנת הלימודים מתקרב בצעדי ענק, וזה הזמן המושלם להודות לגננת המסורה ששמרה על ילדכם לאורך השנה, טיפחה אותו במסירות וחינכה אותו באהבה. בחירת מתנה

קרא עוד »