חיפוש

אילו פעילויות הכי מומלצות לילדים?

הילדים כל היום תקועים במסכים? באתר קרמל תמצאו שפע של רעיונות לפעילויות לילדים בכל חלקי הארץ. טיולים מלהיבים בחיק הטבע או ליטוף בעלי חיים, סיור חינוכי או שעות של חוויה אנרגטית. ריכזנו עבורכם את האטרקציות השוות והטובות ביותר עבור ילדים לרגעים מושלמים של הנאה. 

 

קצת עלינו

אתר קרמל הוקם במטרה לרכז עבורכם אטרקציות מהנות במיוחד לכל גיל ולכל מטרה, לבילוי משפחתי וגם לימי גיבוש עובדים. כך שאם אתם מחפשים פעילויות לילדים תוכלו למצוא בקלות רבה בדיוק את מה שמתאים לכם. באתר שלנו תוכלו למצוא אטרקציות בכל חלקי הארץ במגוון תחומים: טיולי שטח, אקסטרים, רעיונות לערבים רומנטיים, ימי הולדת, הפעלות למבוגרים וסיורים בחיק הטבע.

 

פעילויות מומלצות לילדים

ריכזנו עבוכם מאות פעילויות שמתאימות לילדים וגם לכם ההורים. הפעילויות מתאימות לבילוי משפחתי, לימי הולדת, לימי כיף ולמפגש חברים.

 

חוות ילדי הטבע במושב בני עטרות

במושב בני עטרות מחכה לכם פינת ליטוף המכילה עשרות זנים ומינים של בעלי חיים שלא נפגשים איתם בכל יום. בין החיות המיוחדות שתוכלו למצוא בה יש איגואנות, צבי יבשה, ארנבונים, ברווזים, טווסים, נחשים ולטאות, שרקנים ואוגרים ועוד רבים אחרים. הילדים יוכלו ליהנות מהמגע עם בעל החיים וללמוד על חמלה ורגישות. אתם תוכלו בינתיים לנוח בצל ולהתרגע. החווה מציעה גם פינת יצירה וקפיטריה לנוחותכם.

 

עולם המשחקים של טירת הכרמל

בטירת הכרמל השוכנת סמוך לחיפה תוכלו ליהנות משעות של משחק בשני מפלסים של טרמפולינות, מגלשות, קיר טיפוס בריכת כדורים, מבוך ומכונות משחק. ניתן לערוך במקום ימי הולדת לחוויה נפלאה של שמחה.

 

חוות הבוקרים במרום גולן

חוויה מושלמת לכל המשפחה. הקטנטנים יכולים ליהנות מרכיבה בת עשר דקות והגדולים יותר מטיולי רכיבה בחיק הטבע המרהיב של מרום גולן ולהרגיש כמו בוקרים אמיתיים.

 

טרקטורוני בין הנחלים לילדים בצומת אדמית

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על טרקטורונים אנחנו חושבים על טיולי שטח פרועים, אך אצלנו גם הילדים יכולים לנהוג על טרקטורון משלהם! הטרקטורונים מותאמים בגודלם לילדים והסיור הינו מודרך על ידי מדריך מקצועי לחווית טבע מהנה במיוחד.

 

פאנקי מאנקי כפר סבא

במתחם זה תמצאו משחקיה בעלת מתקנים ייחודיים כגון קירות טיפוס יצירתיים במיוחד, מתקן גלישה על אבובים, משחקי דמיון, משחקיה עשירה ומגוונת גם לקטנטנים לשעות של חוויה אנרגטית בלתי נגמרת שגם ההורים לא ירצו להפסיק.

 

לסיכום

אתר קרמל מספק לכם חוויות בלתי פוסקות. כל שבת וכל יום חול הופכים לחוויה מרתקת וכל רגע למהנה. באתר תוכלו למצוא שפע של רעיונות לבילוי עם הילדים, המשפחה והחברים, ולמעלה ממאתיים אטרקציות לימי הולדת, טיולים רומנטיים, ימי גיבוש, סיורי טבע, ואקסטרים, כדי שלא יהיה לכם אף רגע משעמם.

טיול טרקטורונים

אולי יעניין אותך גם

מה הם מוצרי קד"מ?

בתור בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לפרסום מסיבי של העסק שלכם בדרכים שונות. הדרכים הרגילות לפרסום מוכרות כמעט לכל אחד, וקצת קשה למצוא

קרא עוד »
פינג'אן
טיפים לאירועים
3 שימושים לכירת גז ניידת

מתכננים קמפינג?  אוהבים את השטח? הגעתם למקום הנכון. כירת גז ניידת היא המקום שבו מתחילה החגיגה האמתית. נשמע מוגזם? תחשבו שנייה על בוקר בלי קפה

קרא עוד »
3 מתנות שוות לבת הזוג

בחירת מתנה לבת זוג עשויה להיות עניין מורכב שמצריך מחשבה מעמיקה והיכרות עם עולם המתנות. שכן, יש כל כך הרבה מתנות והקושי גובר ככל שנכנסים

קרא עוד »
זמרת
טיפים לאירועים
איך בוחרים ערכת קריוקי?

אלו שבחרו בעבר ערכת קריוקי לאירוע שהם הקימו יידעו להגיד לכם גם אם תעירו אותם באמצע הלילה שבחירה של ערכה כזו זה לא עניין של

קרא עוד »
רכה מיני
טיפים לאירועים
3 סוגי רכבים מומלצים

המשפחה התרחבה? האוטו הישן כבר לא מניע? נמאס לכם מהרעש של המנוע? אם עניתם כן על אחת מהשאלות האלה, כנראה שאתם חושבים על להחליף רכב,

קרא עוד »