חיפוש

אילו פרחים לבחור לאירוע החתונה לפי עונות?

אין זה משנה אם החתונה שלכם תתקיים בחורף , בקיץ בסתיו או באביב. דבר אחד אתם חייבים שיקשט את אולם החתונה שלכם סידורי פרחים. לסידורי פרחים יש גוון רחב של יתרונות כך שלא כדאי לותר עליהם. אם החלטתם שגם אתם לא מוותרים על סידורי פרחים בשולחן . כאן אתם מגיעים אל ההתלבטות העיקרית והחשובה ביותר והיא אילו פרחים מתאימים לאירוע לפי עונות. שכן הפרחים עונתיים ולכל עונה יש את הפרח המיוחד לה. במאמר זה תכירו את כל סוגי הפרחים הקיימים בכל העונות וכך תוכלו לדעת איזה סוג של פרחים לבחור לחתונה שלכם. 

 

למה דווקא סידורי פרחים?

  • פרחים צבעוניים- המאפיין העיקרי של פרחים שרבים בוחרים בהם דווקא לחתונה היא העובדה שהם צבעוניים. לפרחים בייחוד טבעיים ישנם צבעים של הטבע שאף צבע מלאכותי לא יוכל להשיג הרקע הצבעוני גורם לאורחים להרגיש שמחה יתרה מעבר לכך שהם מוסיפים נופך מיוחד מאד לשולחן.
  • ריחם טוב- הריח של הפרחים משכר בייחוד פרחים טריים שנקטפו זה עתה. ישנם פרחים שריחם המיוחד יכול להוסיף נופך של מסתורי לעולם ניתן לשלב גם מספר פרחים בצבעים שונים וריחות שונים לתוצאה מושלמת.
  • טבעיים – הפרחים הם שאב טבעי חלק מין הפרחים ניתן לקנות מחנויות פרחים המתמחות בכך בעיקר בפרחים טבעיים וטריים שזה עתה נקטפו.

 

אלו פרחים יתאימו לחתונה לפי עונות?

עונת האביב

עונת האביב היא עונת הפרחים בה הפרחים צומחים מחדש לאחר עונת החורף הארוכה בהם תוכלו למצוא את הפרחים הבאים:

כלנית- הכלנית מאפיינת את בוא האביב והיא תחילתה של פריחה חדשה היא מגיע במגוון רחב של צבעים: ורוד, אדום, לבן, בורדו, סגול. הכלנית מצליחה להוסיף צבע לכל זר.

נרקיס- פרח שעליו נכתבו שירים יפים שדר כבוד ואצילות מגיע בעיקר בצבעים לבנים או בהרי כמו לבן ומשמש למשל.

סחלבים- בניגוד לשאר הפרחים שמדובר על פרחי אביב את הסחלבים ניתן למצוא בכל ימות השנה. הם מגיעים במגוון רחב של צבעים החל מהצבעים העמוקים ביותר כמו סגול ובורדו ועד לבן ומשמש.

 

פרחי קיץ

ציפורן – לפרח זה יש צורה מיוחדת והוא גם זול ניתן למצוא בצבע אחד או שילובי צבעים.

חרצית – החרצית גם הוא פרח זול בייחוד והוא מגיע במגוון רחב של צבעים יש לו גם צורה ייחודית.

 

פרחי חורף

איריס- מדובר על פרח בצורת יוצא דופן שמגיע במגוון רחב של צבעים.

טוליפ –זהו צמח מיוחד המגיע אף הוא במגוון רחב של צבעים פרחים שונים ניתן למצוא באתר פרחי הארץ.

 

לסיכום:

מאמר זה דבר על אלו פחים לבחור לאירוע החתונה לפי עונות תחילה הוא מסביר על היתרונות של סידורי פרחים לאחר מכן הוא נותן דוגמאות של פרחים לפני עונות כמו: כלנית, באביב סחלב בקיץ וטוליפ בחורף.

פרחי חתונה

אולי יעניין אותך גם

מה הם מוצרי קד"מ?

בתור בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לפרסום מסיבי של העסק שלכם בדרכים שונות. הדרכים הרגילות לפרסום מוכרות כמעט לכל אחד, וקצת קשה למצוא

קרא עוד »
פינג'אן
טיפים לאירועים
3 שימושים לכירת גז ניידת

מתכננים קמפינג?  אוהבים את השטח? הגעתם למקום הנכון. כירת גז ניידת היא המקום שבו מתחילה החגיגה האמתית. נשמע מוגזם? תחשבו שנייה על בוקר בלי קפה

קרא עוד »
3 מתנות שוות לבת הזוג

בחירת מתנה לבת זוג עשויה להיות עניין מורכב שמצריך מחשבה מעמיקה והיכרות עם עולם המתנות. שכן, יש כל כך הרבה מתנות והקושי גובר ככל שנכנסים

קרא עוד »
זמרת
טיפים לאירועים
איך בוחרים ערכת קריוקי?

אלו שבחרו בעבר ערכת קריוקי לאירוע שהם הקימו יידעו להגיד לכם גם אם תעירו אותם באמצע הלילה שבחירה של ערכה כזו זה לא עניין של

קרא עוד »