חיפוש

באילו אירועים רצוי לחלק מתנות לראש השנה?

כל מי שעובד במשרד ממשלתי או פרטי ומכיר מעט את האנשים העוסקים במלאכה של ארגון מסיבות, הרמות כוסית ואירועים מהסוג הזה יודע כבר שאת ארגון האירועים האלו מתחילים כבר מחודש יולי אוגוסט כאשר ראש השנה יוצא בדרך כלל בספטמבר. כחלק מארגון האירוע של ראש השנה מביאים בחשבון גם את המתנות לחג ראש השנה. אגב, מתנות ראש השנה לא מחלקים רק במקומות עבודה אלא גם באירועים פרטיים כמו חתונה שנחגגים בסמוך לחג וכמובן בין אנשים פרטיים.

 

אז מתי באמת מחלקים את מתנות ראש השנה?

יולי אוגוסט, אלו החודשים שכל ועדי העובדים והנהלות של חברות מתחילות להתעניין ברכישת מתנות לראש השנה. אך כפי שצוין קודם לכן, היום מאוד טרנדי גם לחלק מתנות לחגים באירועים פרטיים אם הם יוצאים בסמוך לחג כלשהו, בעיקר אם עונת האירועים הפרטיים נחגגים בחודשי הקיץ הרי שראש השנה חל בספטמבר. על כן נדבר על חלוקת מתנות לראש השנה בשני אופנים, האחד הוא במקומות העבודה והשני הוא אירועים פרטיים ובין אנשים פרטיים.

 

מתנות לראש השנה במקום העבודה

בדרך כלל במשרדים מחלקים את מתנות ראש השנה שעושים הרמת כוסית לכלל עובדי החברה ובאותו המעמד מחלקים לעובדים את מתנות החג. את אירוע הרמת הכוסית עושים בערך שבוע או שבועיים לפני החג. כך שאם המתנה קשורה לאירוח של החג כמו צנצנות דבש, יין ועוד, העובד יוכל ליהנות מכך בחג.

 

מתנות לראש השנה באירוע פרטי

האופן השני שבו ניתן לחלק מתנות לראש השנה הוא כאמור באירוע פרטי – אירועים פרטים שנחגגים בסמוך לחג ראש השנה, ויש הרבה כאלה שכן מדובר באירועי קיץ. בעלי האירוע דואגים להביא מתנות לאורחים בסוף האירוע על כך שהשתתפו במסיבה שלהם ומחלקים מתנות כמו, עציץ קטן שמסמל התחלה חדשה, שנה חדשה או לוח שנה בסגנון מסוים ויש כאלה שנותנים גם מארז קטן וסמלי שבו יש את שני הדברים שצוינו – עציץ קטן, לוח שנה קטן (בדך כלל מגנטי) ויש שמוספים גם צנצנת דבש קטנה שמסמלת את חג ראש השנה כמובן.

 

לסיכום

חג ראש השנה שלנו הוא חג שמסמל התחלה חדשה וכן מאוד מקובל לתת מתנות גם במישור העסקי וגם במישור האישי. אנשים אוהבים לקנות מתנות לאחרים בפרט אם מדובר על אנשים שאנחנו פוגשים ביום יום שלנו.

מעבר למשפחה שהם הכי חשובים כמובן, יש לכל אחד מאתנו אנשים משמעותיים בחיינו כמו מורה של ילדינו או גננת שהם מלווים אותנו לאורך כל השנה וחשוב לנו להביע את תודתנו והערכתנו הכנה בעזרת מתנה סמלית ומה יותר סמלי מאשר חג ראש השנה?. כמובן שאת המתנות לראש השנה נחלק שבוע או שבועיים לפני חג ראש השנה ובאם מדובר על מורה או גננת אז בטח לפני שחופשת החג מתחילה.

מתנות לראש השנה

אולי יעניין אותך גם

מה הם מוצרי קד"מ?

בתור בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לפרסום מסיבי של העסק שלכם בדרכים שונות. הדרכים הרגילות לפרסום מוכרות כמעט לכל אחד, וקצת קשה למצוא

קרא עוד »
פינג'אן
טיפים לאירועים
3 שימושים לכירת גז ניידת

מתכננים קמפינג?  אוהבים את השטח? הגעתם למקום הנכון. כירת גז ניידת היא המקום שבו מתחילה החגיגה האמתית. נשמע מוגזם? תחשבו שנייה על בוקר בלי קפה

קרא עוד »
3 מתנות שוות לבת הזוג

בחירת מתנה לבת זוג עשויה להיות עניין מורכב שמצריך מחשבה מעמיקה והיכרות עם עולם המתנות. שכן, יש כל כך הרבה מתנות והקושי גובר ככל שנכנסים

קרא עוד »
זמרת
טיפים לאירועים
איך בוחרים ערכת קריוקי?

אלו שבחרו בעבר ערכת קריוקי לאירוע שהם הקימו יידעו להגיד לכם גם אם תעירו אותם באמצע הלילה שבחירה של ערכה כזו זה לא עניין של

קרא עוד »