חיפוש

בלנד – חנות אלכוהול אונליין

 נא להכיר – חנות האלכוהול המובילה של ישראל באונליין – בלנד. זוהי חנות בה ניתן לרכוש את כל סוגי המשקאות החריפים, יינות, בירות, משקאות קלים, קפה ומוצרים משלימים במקום אחד. כאן תקבלו את כל המידע על בלנד.

 

מה מיוחד ברכישת אלכוהול באונליין?

אנשים רבים מתכננים אירועים פרטיים, עסקיים או אירועים לעובדים ומחפשים דרך פשוטה וקלה לארגון אירוע מושלם. בדומה להזמנה של קייטרינג לאירוע או אביזרים שונים לעיצוב, ניתן כיום לרכוש גם משקאות חריפים, יין ובירות באונליין. מדובר על חנות אלכוהול אמינה ונוחה שבקליק אחד תוכלו לסמן וי גם על המשקאות בנוסף לדברים אחרים שהזמנתם לאירוע.

היתרונות של הרכישה אונליין מתבטאים ביכולת לבצע השוואת מחירים מהירה ולקבל את האספקה ישירות למקום האירוע. מומלץ להיכנס לעוד חנויות כדי לקבל מושג על המחירים, אבל לבדוק גם את האמינות שלהן והיכולת לספק מגוון גדול של משקאות איכותיים. בנוסף, הרכישה אונליין תמנע מכם לחפש משקאות בחנויות פיזיות, לסחוב ארגזים, לחפש חנייה ולכתת רגליים. כיום התשלום באינטרנט מאובטח ולכן מדובר על דרך יעילה ומהירה.

 

מכירה של משקאות מקוריים

תמיד כשמבצעים רכישה באונליין יש חשש שאולי מוכרים לכם משהו פחות איכותי או תחושה של חתול בשק. במקרה של בלנד זה בדיוק הפוך. מאחר ומדובר על חברה בעלת מוניטין עם אחריות ואמינות, יבוא של משקאות מהארץ ומחו"ל, לא תתקלו במשקאות מזויפים. ישנם יצרנים שמכניסים למשקאות אצטון או מחסירים מרכיבים וכך מוזילים את העלויות. כדי למנוע זאת בלנד קונה ישירות מהיצרן המקורי ומשווקת את המשקאות על מנת שהרכישה תהיה בטוחה. למרות זאת, המחירים בחנות המקוונת הם מחירים אטרקטיביים ואם אתם חברי מועדון אז גם מקבלים הנחות משמעותיות.

 

אספקת אלכוהול מעל גיל 18

על פי החוק בישראל, אין למכור משקאות אלכוהוליים מתחת לגיל 18. השאלה הנשאלת היא איך שולטים בזה אם מדובר על רכישה באונליין. כדי לרכוש משקאות חריפים באונליין נותנים פרטים של כרטיס האשראי ואף אחד לא בודק את הגיל וגם אם כן אפשר לזייף ולהתחזות למבוגר. אז מה עושים? בבלנד פתרו את זה בהתניה בה יש להציג תעודת זהות בעת קבלת המשלוח. כלומר, השליח לא ייתן את ההזמנה לאדם מתחת לגיל 18. והיינו הך כאשר מגיעים לאסוף את האלכוהול באיסוף עצמי.

 

לקבל את כל המידע ולרכוש

שירות הקנייה באונליין יספק לכם מידע על המשקאות מבחינת אחוזי האלכוהול, הרכב החומרים, נפח הבקבוק, הכשרות, החברה המייצרת והמחיר בליווי צילום המשקה. כל הנתונים הללו מוצגים על מנת שיהיה קל ונוח לקבל את הפרטים לפני הרכישה. לסיכום, החנות של בלנד היא חנות אונליין העומדת בכל הדרישות ומציגה ללקוחות את הדבר האמיתי ללא שתיקים על מנת לאפשר רכישה נוחה ובטוחה.

חנות משקאות מקוונת

אולי יעניין אותך גם

3 רעיונות מקוריים למתנות
כללי
3 רעיונות מקוריים למתנות

אין דרך משמחת יותר להביע אהבה, הערכה וכבוד  לאנשים האהובים שלנו כמו הענקת מתנה מושקעת. עם זאת, לעתים קרובות אנו נתקלים באתגר של בחירה והתאמת מתנה מקורית שתהיה גם משמעותית וגם פרקטית עבור האדם אותו אנחנו רוצים לפנק

קרא עוד »
5 מתנות לגננת של הילד
כללי
5 מתנות לגננת של הילד

סוף שנת הלימודים מתקרב בצעדי ענק, וזה הזמן המושלם להודות לגננת המסורה ששמרה על ילדכם לאורך השנה, טיפחה אותו במסירות וחינכה אותו באהבה. בחירת מתנה

קרא עוד »