חיפוש

דברים שילדים אוהבים: כך תתכננו מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת

מסיבת יום הולדת היא זמן לאפשר לילדיכם בילוי חברתי בו הם נמצאים במרכז הבמה. חשוב לדעת כי לכל גיל יתאים אופי מסיבה שונה: סגנון מסיבה לגילאי 4-6 אינו מתאים לילדי יום הולדת בגילאי 8-10. איך מעצבים חווית מסיבה בלתי נשכחת? אנחנו כאן עם הטיפים המוצלחים למסיבת יום הולדת ספץ.

 

מסיבת יום הולדת עם מוטיב השראתי

מסיבת יום הולדת בסגנון המסורתי

ילדינו מוזמנים כמעט אחת לשבוע למסיבות יום הולדת. אכילת ממתקים בכמות סיטונאית, חלוקת עוגה שוקולד מקושטת ומשחקי תחרויות כבר הפכו לריטואל קבוע ודי משמים שהופך את מסיבת יום ההולדת לחוויה מעט משעממת.

 

איך תהפכו את מסיבת יום ההולדת שלכם למקורית?

עצבו את מסיבת יום ההולדת בעזרת מוטיב עקבי. בחרו בנושא למסיבת יום ההולדת: יום הולדת בסגנון דמות אהובה (חד-קרן, פו הדוב, מיקי מאוס וכו'), או בהשראת הובי אהוב של חתן/כלת יום ההולדת (מטוסים, ריקודי בלט או נגרות). תוכלו להשתמש בעצמים כמקור השראה לעיצוב העוגה, חלל המסיבה וכלי האוכל.

ניתן לבחור ביום הולדת בסגנון חיות הכולל תחפושות מתאימות, עוגה בעיצוב בלתי שגרתי ותוכנית הקשורה לחיות, כך אתם יוצרים מסיבת יום הולדת ברמה גבוהה יותר המתוכננת בתחכום מסוים ואינה מעתיקה את הקונספט הבנאלי.

 

מסיבת יום הולדת – ההפעלות המומלצות

ההפעלות הפופולריות עבור יום הולדת לילדים הן: מתנפחים, קוסם ליום הולדת, ליצן ליום הולדת, משחקי מים ועמדות מולטימדיה. הקפידו לבחור מפעיל ליום הולדת עם קסם אישי, גישה לילדים ומיומנות עריכת קסמים מקצועית. ילדים בגילאי 8-10 ידעו להעריך קוסם בעל ניסיון ולא 'יקנו' טריקים פשוטים של קוסם מתחיל. בקשו המלצות מאנשים שכבר ניסו הפעלות ליום הולדת ובקשו מהם לתת ציון על הפעילות.

 

מסיבת יום הולדת בהתאמה לגיל המשתתפים

לכל רמת גיל סגנון האירוע המומלץ. לפניכם לו"ז אירועי יום הולדת מותאם גיל:

  • גיל שנה – בחרו באירוע קצר, נינוח ובלתי מחייב. יום הולדת לילדים בני שנה הוא אירוע המיועד למעשה…להורים. הדליקו שירי יום הולדת וחגגו בחברת בני המשפחה המצומצמת. קחו בחשבון שחתן/כלת יום ההולדת עשויים לחטוף תנומה במהלך האירוע או לבכות בקול שלא בהתאם למעמד…
  • גיל שנתיים – הילד כבר מבין קצת יותר מהמתרחש, אן כי עדיין חשוב לחגוג במעגל מצומצם. הכיבוד: עוגת יום הולדת רכה ובמבה.
  • גיל 3: החגיגה המומלצת היא בנוכחות של עד 10 ילדים. יש לברר עם הילד האם רצונו בחגיגה הכוללת ידידים מהגן. ניתן לשחק במסגרת המסיבה במספר משחקים קלילים.
  • גיל 4: יש לכלול משחקים תואמי גיל וכן לדאוג לעזרה בהפעלת הילדים.
  • גיל 5-7: חגיגה סטנדרטית תכלול עד 15 ילדים לצד הפעלה מעניינת.
  • גיל 8-10: חשוב לכלול חווית הפעלה מתוחכמת כגון: קוסם ליום הולדת, משחקי ספורט ובילויים משותפים הכוללים אינטראקציה בין המשתתפים.

פעיל ליום הולדת

אולי יעניין אותך גם

מתנות שכל אישה
ימי הולדת
4 מתנות שכל אישה תשמח לקבל

אחת המשימות המורכבות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו היא מציאת מתנה מושלמת שכל אישה תשמח לקבל. שכן, מדובר בבחירה מורכבת שמצריכה היכרות מעמיקה עם המין

קרא עוד »
7 רעיונות למתנה לאישה
ימי הולדת
7 רעיונות למתנה לאישה

מציאת המתנה המושלמת לאישה יכולה להיות חוויה מענגת ומתגמלת. בין אם זה ליום הולדת, ליום נישואין או עבור אירוע מיוחד, בחירת מתנה שמשקפת את אישיותה

קרא עוד »