חיפוש

המדריך המלא לתכנון בר מצווה

בר המצווה של ילדכם מתקרב בצעדי ענק ובכל פעם שאתם חושבים על כך ליבכם פועם בחוזקה ולחץ קל חודר לגוף, מכיוון שיש לתכנן את האירוע החשוב הזה. שאלות כמו הכין לחגוג, את מי להזמין, כמה אנשים בכלל להזמין, איזה אוכל יהיה, מה יעשו הילדים באירוע, איך תגרמו לכולם ליהנות ולא לשכוח את האירוע, כל אלה מטרידים את מנוחתכם ואתם כמהים לתשובות שתסייענה לכם לקבל החלטות חשובות. להלן מדריך קצר לתכנון בר מצווה.

 

כיצד להתחיל?

הדבר הראשון שעליכם להחליט הוא היכן הייתם רוצים לקיים את אירוע בר המצווה, האם באולם אירועים לכל המשפחה והחברים? האם רק לחבריו של בעל השמחה במועדון צעירים? אולי אתם בעלי בית עם גינה ומעדיפים לקיים את האירוע בביתכם? כל אחת מהאופציות יכולה לעבוד ולהצליח, השאלה היא מה אתם ובינכם הייתם רוצים. לאחר שתחליטו בנושא המקום יהיה לכם הרבה יותר קל להמשיך הלאה מכיוון ששאלות אחרות כדוגמת איזה אוכל יהיה באירוע, ייענו בהתאם למקום שבו תבחרו לקיים אותו.

במידה ובחרתם באולם, תבחרו מזון מתוך התפריט של האולם, במידה ובחרתם מועדון צעירים, המועדון יציע לכם מזון או יאפשר לכם להזמין מזון מבחוץ (פיצות, המבורגרים, נקניקיות וכו'), במידה והחלטתם לקיים את האירוע בבית, תוכלו להזמין מה שאתם רוצים ממי שאתם רוצים, בהתאם להרכב הקהל המוזמן (רק ילדים, רק מבוגרים, שילוב של ילדים ומבוגרים). קחו תמיד בחשבון גם את כמות האורחים שאתם מזמינים מכיוון שהיא משפיעה מאוד על העלות של האירוע.

 

בחירת תוכן לאירוע

מקובל מאוד, בשנים האחרונות, להזמין תוכן כלשהו לאירוע בר המצווה כלומר, להזמין אמן סטנד אפ, או אמן חושים, או אולי תקליטן שיפעיל את האורחים במקרה של אירוע לילדים בלבד. להלן אופציות מומלצות במיוחד כתוכן לאירוע בר מצווה, בעיקר אם בחרתם לקיים אירוע שמורכב מכל סוגי האורחים מכל הגילאים.

 

מופע טלפתיה של אמן חושים – האופציה המתאימה ביותר

באחד הקטעים החזקים במופע על חושי מוכיח אמן החושים שהוא יכול לייצר תחושת נגיעה באדם אחר באמצעות העברת אנרגיה מרחוק או יותר נכון, באמצעות מגע טלפתי. בנוסף, הוא מדגים לקהל כיצד הוא נוגע באדם אחד ואדם אחר מרגיש את הנגיעה. הקטע הזה ממחיש מדוע מופע של אמן חושים הוא האופציה המתאימה ביותר לאירוע בר מצווה, מדובר בקטע שמייצר סקרנות בקרב צעירים ומבוגרים כאחד, הקטע מצחיק ומשלב שני מתנדבים מהקהל, דבר שמעצים עוד יותר את ההנאה.

 

מופע סטנד אפ

אין אדם שלא נהנה לצחוק, אי לכך, הזמנת מופע סטנד אפ לבר מצווה הינה החלטה טובה גם כן. אולם, קשה יותר להצחיק קהל שמורכב מאנשים בגילאים שונים ומגוונים, לא בלתי אפשרי אבל קשה ולכן, אמן חושים הוא כנראה בחירה מתאימה יותר.

 

זאת ועוד

אלמנטים נוספים שחשוב שיהיו באירוע הבר מצווה שלכם הם:

  • צלם מגנטים לאירועים.
  • משחקי ווידאו לילדים.
  • מתנה קטנה למזכרת מהאירוע.
  • מוזיקת רקע מקצועית חיה או על ידי די ג'יי מומחה.

 

לסיכום

להלן סדר הדברים: בחרו מקום, לאחר מכן בחרו מזון ומשקאות, חפשו תוכן טוב לאירוע, כזה שבאמת יתאים לקהל שמוזמן, הזמינו צלם מגנטים, די ג'יי וכל מה שנותר הוא, הזמנה יפה בפורמט שתבחרו ומזל טוב.

תוכנית טלפתיה

אולי יעניין אותך גם

מסיבה
בר ובת מצווה
חגיגת בת מצווה עם טוויסט!

יום בת המצווה של בת האהובה מתקרב וכל המשפחה מתרגשת לחגוג את המעבר שלה מהילדות לנערות. זהו מועד לשמחה בשביל החברים והמשפחה שהבת שלך חיכתה

קרא עוד »