חיפוש

אתם חוששים שהסכם ממון יהרוס לכם את הזוגיות? תחשבו על זה שוב

זוגות רבים חושבים שחתימה על הסכם ממון תעיב על הזוגיות. שכן, מדובר בתהליך שנוגע באופן ישיר ליום אפור. כלומר, למצב שבו בני הזוג ייפרדו בעקבות גירושין או מוות של אחד מהם. החלטנו להעלות מדריך מקיף בנושא שיציג בפני זוגות אלה את היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי בעת חתימה על הסכם זה. קראו את מדריך זה ותגלו שהסכם הממון לא יהרוס אתכם, אלא יקנה לכם שקט נפשי לאורך זמן.

 

הסכם ממון – מה זה?

בחרנו לפתוח את המדריך בהסבר קצר אודות ההסכם המדובר שמכונה לא פעם כ"חוזה פיננסי". הסכם זה נחתם בין שני הצדדים והוא מתאר את התנאים וההגבלות שקשורים לחלוקה פיננסית שתהיה מקובלת על ידי בני הזוג ותתקיים במידה והם ייפרדו בהמשך.

ההסכם מרכז בדרך כלל את ההתחייבויות של כל צד, תוך פירוט מעמיק אודות הנכסים שאלה מחזיקים, הלוואות, השקעות ועוד. בשורות הבאות נציג בפניכם את היתרונות הבולטים שגורמים לבני זוג רבים לחתום על הסכם ממון, בידיעה שזה ישנה את חייהם לטובה.

הסכם ממון – מה זה

היתרון ה – 1: מאפשר לבני הזוג להתמקד באהבתם אחד לשני

כידוע, הסכם הממון קיבל לאחרונה דימוי שלילי. יש הטוענים שמדובר במסמך שמפלג בין בני הזוג, כך שהם צריכים לחשוב על הכספים שלהם ועל חלוקת רכושם, רגע לפני שהם עומדים תחת החופה. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם להביטו בהסכם מזווית אחרת.

נסביר שהסכם הממון מעיד על אהבתם של בני הזוג. שכן, חתימה עליו מאפשר לשים את העניינים הפיננסיים בצד, מתוך הבנה שלא צריך לחשוב מה יהיה בהמשך. מי שחותמים על הסכם ממון במחיר הוגן יכולים לחיות זה לצד זה, בידיעה שהם התחתנו בגלל אהבה ולא מתוך אינטרס כלכלי.

 

היתרון ה – 2: מקל על הליך הגירושין

נזמין אתכם לערוך שיחות עם בני זוג שלא חתמו על הסכם ממון טרם החתונה והחליטו להתגרש לאחר כמה שנים. שכן, אלה עתידים לציין בפניכם שמדובר בטעות. נסביר שהסכם הממון מסדיר את חלוקת הרכוש באופן שמקובל על שני הצדדים, כך שניתן להגיע להסדר בקלות יחסית.

היתרון ה – 2 מקל על הליך הגירושין

היתרון ה – 3: מעניק שקט נפשי להורים

סביר להניח שההורים שלכם ביקשו לדעת פרטים אודות מצבו הכלכלי של בן או בת הזוג שלכם. שכן, אלה צפויים לסייע מבחינה כלכלית בארגון החתונה ולעיתים אף ברכישת דירה. חתימה על הסכם ממון תאפשר להורים שלכם להיות רגועים, משום שהם ידעו שהכספים שהועברו אליכם במהלך הנישואים לצורך רכישת דירה יישארו אצלכם ולא יועברו לצד השני.

 

לסיום

הסכם ממון לא יהרוס את הזוגיות שלכם, הוא רק יבנה ויחזק אותה. עכשיו ברור לכם איך הדבר בא לידי ביטוי, כך שתצטרכו רק לפנות לעורך דין שילווה אתכם בחתימה על ההסכם המדובר.

אתם חוששים שהסכם ממון יהרוס לכם את הזוגיות תחשבו על זה שוב

אולי יעניין אותך גם

3 רעיונות מקוריים למתנות
כללי
3 רעיונות מקוריים למתנות

אין דרך משמחת יותר להביע אהבה, הערכה וכבוד  לאנשים האהובים שלנו כמו הענקת מתנה מושקעת. עם זאת, לעתים קרובות אנו נתקלים באתגר של בחירה והתאמת מתנה מקורית שתהיה גם משמעותית וגם פרקטית עבור האדם אותו אנחנו רוצים לפנק

קרא עוד »
5 מתנות לגננת של הילד
כללי
5 מתנות לגננת של הילד

סוף שנת הלימודים מתקרב בצעדי ענק, וזה הזמן המושלם להודות לגננת המסורה ששמרה על ילדכם לאורך השנה, טיפחה אותו במסירות וחינכה אותו באהבה. בחירת מתנה

קרא עוד »