חיפוש

ככה עושים את זה – איזה הכשרה צריך כדי להפוך לצלם מקצועי?

חושבים להפוך בעצמכם לצלמי אירועים? במיוחד בשבילכם הכנו מדריך קצר שיסביר לכם איך עושים את זה ואיזו הכשרה צריך כדי להפוך לצלם מקצועי. שמוליק חזן הינו צלם אירועים ותיק ומנוסה שמאחוריו כבר אלפי אירועים מכל הסוגים ומחזיק סטודיו לצילום מקצועי אשר ישמח לייעץ לכם מנסיונו וממקצועיותו. 

 

להיות צלם אירועים

ברוך השם במדינת ישראל יש שפע עצום של אירועים משמחים, זה מתחיל בחתונה, אחר כך ברית, בר מצווה ועוד אירועים משמחים נוספים. בישראל פועלים מאות אם לא אלפי צלמי אירועים שונים, כולם מנוסים ומקצועיים וכולם עובדים ומתפרנסים. אם גם אתם חושבים שהתחום מתאים לכם ואתם מעוניינים להפוך להיות צלם אירועים, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

צלם אירועים

האם צריך ללמוד צילום כדי להפוך לצלם מקצועי?

בשונה מעורכות דין או רפואה שבהם חלילה אם אדם עוסק במקצוע זה ללא לימודים והתמחות, אדם המעוניין לרכוש את מקצוע הצילום אמנם יכול להרוויח רבות מלימודים מוסדרים בתחום, ויש מקומות רבים שבהם ניתן ללמוד זאת, אינו מחוייב לתואר או לתעודת הסמכה כל שהיא על מנת לעבוד בתחום. צלמים רבים לומדים תוך כדי נסיונם של אחרים המכשירים אותם לעבודה זו, מההתנסות בשטח, מצילומי טבע וצילומים אמנותיים ועוד.

במשפט אחד ניתן לסכם ולומר שאמנם אין חובה ללמוד בצורה מקצועית צילום, אבל כן חובה שיהיה לכם את הגישה, את העין, את הנפש הצמאה לתמונה המושלמת והמרגשת ביותר ולהגיע להישגים יפים, וגם אם אתם עובדים בתור צלם מגנטים חשוב שהתמונות יצאו מדוייקות, ממוקדות ומיוחדות מאד כדי להצליח בתחום שבו יש לכם מתחרים רבים.

 

מדוע כן חשוב בכל זאת לרכוש השכלה בתחום?

כאשר אתם כן רוכשים השכלה מאחד מעשרות המוסדות הפזורים בכל הארץ ועוסקים בהכשרת צלמים לסוגי צילום שונים, אתם מפתחים מיומנות ומחזקים את הכשרון הטבעי שלכם, נחשפים לעבודות של גדולי הצלמים, הקומפוזיציה, המסננים השונים ותאורות שונות כדי ליצור תצלומים שהם לא פחות מיצירת אמנות. עם זאת, אין תחליף לנסיון בשטח ולאימון רב באמצעות צילומים חופשיים במגוון שעות של היום והלילה ואתרים שונים.

חָשׁוּב

איך מתחילים?

בקשו מקרוב משפחה או חבר ותיק לאפשר לכם לצלם את האירוע המיוחד שלו ושימליץ עליכם לאחרים. כך מתחילים כולם. בעידן של היום כשיש לרשותנו רשתות חברתיות ואפשרות להקים אתר בית לעצמנו תוכלו להעלות את התמונות הטובות ביותר שלכם ולהציגם לראווה לאחרים כדי שיתרשמו ואולי יזמינו אתכם לאירוע הבא שלהם.

 

שמוליק חזן – צלם אירועים ותיק ומנוסה בכל סוגי האירועים

שמוליק חזן הינו צלם אירועים ותיק ומנוסה בכל סוגי האירועים, משפחתיים ועסקיים. להתרשמות תוכלו להכנס לעמוד הבית ולצפות בגלריה עשירה של אירועים קודמים. תוכלו גם ליהנות מסטודיו מקצועי לצילומי משפחה ותדמית.

צַלָם

אולי יעניין אותך גם

3 רעיונות מקוריים למתנות
כללי
3 רעיונות מקוריים למתנות

אין דרך משמחת יותר להביע אהבה, הערכה וכבוד  לאנשים האהובים שלנו כמו הענקת מתנה מושקעת. עם זאת, לעתים קרובות אנו נתקלים באתגר של בחירה והתאמת מתנה מקורית שתהיה גם משמעותית וגם פרקטית עבור האדם אותו אנחנו רוצים לפנק

קרא עוד »
5 מתנות לגננת של הילד
כללי
5 מתנות לגננת של הילד

סוף שנת הלימודים מתקרב בצעדי ענק, וזה הזמן המושלם להודות לגננת המסורה ששמרה על ילדכם לאורך השנה, טיפחה אותו במסירות וחינכה אותו באהבה. בחירת מתנה

קרא עוד »