חיפוש

איך לבחור מוצרים ממותגים לעובדים שלכם?

בחירת מוצרים ממותגים לעובדים שלכם יכולה להיות לא קלה, אך ישנם כמה מוצרים שתמיד יוכלו להצליח.

מוצרים שמתאימים לכולם, או מוצרי אופנה, מוצרים שימושים, או אפילו מוצרים שרוצים להביע אמירה ייחודית שיש רק לכם.

כאשר אתם בוחרים מוצרים ממותגים לעובדים שלכם, חישבו גם איך המוצר יכול לפרסם את העסק שלכם מלבד לחבר ביניכם לבין העובדים שלכם. אז איך בוחרים?

 

מוצרים אופנתיים וטרנדים

לכל עובד, בין אם הוא עובד חדש או עובד ותיק תמיד כיף לקבל מתנות. עובדים מאוד יתלהבו וירצו להיות חלק משלל חברות אחרות, כלומר, להיות ״אין״. תוכלו לבחור מיתוג למוצרים אופנתיים ושימושים כמו חולצות, כובעים, ואפילו מסכות פנים. מיתוג זה יכול להיות נהדר עבורכם כי הוא גלוי לכל אדם אחר שפוגש את העובד שלכם. כך שבכל סיטואציה, הלוגו של החברה שלכם יהיה ממש מול עיניו.

מוצרים טרנדיים יכולים להיות: רמקול בלוטוס, מעמדים לנייד, פד לעכבר ועוד. בסופו של דבר המטרה שאתם רוצים להשיג היא חיבור לעובדים שלכם, אך גם פרסום וקידום העסק שלכם. לכן חשוב לבחור בדברים חיצוניים שיקדמו את העסק וגם יתנו ערך מוסף לעובדים.

 

מוצרים שימושיים

מוצרים ממותגים שימושיים הם אחד מהדברים הכי חשובים שכדאי לכם לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים מתנה לעובדים. מוצרים שימושים יגרמו לעובדים שלכם להשתמש במתנה שלכם, וככל שהעובדים שלכם ישתמשו יותר במתנה שהענקתם להם, כך החשיפה והפרסום שלכם יגדל. מוצרים כאלה יכולים להיות בקבוק מים ששומר על הטמפרטורה, מחברות, עטים, עכבר למחשב ואפילו מטען לנייד של העובד. למעשה ככל שהעובד ישתמש במוצר, כך גם תוכלו לקדם את העסק שלכם וגם להעניק מתנה מאוד שימושית לעובד שלכם.

 

מוצרים בעלי אמירה ייחודית

לכל עסק כמעט יש חזון משל עצמו או משהו שהוא פועל למענו. אם במקרה יש לכם משפט שבעל החברה מאוד מאמין בו, או שיטת עבודה מיוחדת, או אמונה מפורסמת, זה הזמן למתג אותה במתנה לעובדים שלכם. אמירה זאת יכולה לגרום לעובדים שלכם תחושה יותר גדולה של שייכות למקום העבודה וגם לגרום לאנשים אחרים אקראיים הבנה עמוקה יותר על העסק, על החזון שלו ואיך הוא מתנהל. אמירה זו תבוא לצד הלוגו והיא יכולה להיות נפלאה עבור עסקים שרוצים להיות יוצאי דופן. אמירה ייחודית בהחלט יכולה לסקרן אנשים רבים לברר על החברה, לדעת עליה וכמובן כך גם לקדם אותה.

 

לסיכום

בחרו את המתנות של העובדים שלכם בצורה שתוכל לחבר אתכם יותר טוב לעובדים שלכם וגם תוכל לפרסם אתכם בצורה הטובה ביותר. מומלץ לבחור במוצרים בולטים כמו לבוש, כובע או מסכת פנים, או בדברים שימושים שצריך לקחת לכל מקום, או במוצרים בעלי אמירה עמוקה וייחודית של החברה. כך תוכלו ליצור קשרים טובים עם העובדים וגם למתג את החברה בצורה הטובה ביותר.

 

מכשיר שמע

אולי יעניין אותך גם

3 רעיונות מקוריים למתנות
כללי
3 רעיונות מקוריים למתנות

אין דרך משמחת יותר להביע אהבה, הערכה וכבוד  לאנשים האהובים שלנו כמו הענקת מתנה מושקעת. עם זאת, לעתים קרובות אנו נתקלים באתגר של בחירה והתאמת מתנה מקורית שתהיה גם משמעותית וגם פרקטית עבור האדם אותו אנחנו רוצים לפנק

קרא עוד »
5 מתנות לגננת של הילד
כללי
5 מתנות לגננת של הילד

סוף שנת הלימודים מתקרב בצעדי ענק, וזה הזמן המושלם להודות לגננת המסורה ששמרה על ילדכם לאורך השנה, טיפחה אותו במסירות וחינכה אותו באהבה. בחירת מתנה

קרא עוד »