חיפוש

5 מתנות מקוריות לאירועים שהאורחים שלכם ישמחו לקבל

כאשר אנו מארגנים אירוע כגון חתונה, ברית, בת מצווה או אירוסין, מוטלות עלינו מספר מטלות חשובות לרבות: מציאת אולם, בחירת צלם, בחירת להקה, ארגון קייטרינג ועוד.

לעיתים, מרוב עומס המשימות, אנו בוחרים לוותר על מתן מזכרות לאורחים.

חשוב להבין שמבחינת האורחים ישנה חשיבות רבה בקבלת מזכרת מהאירוע ושכאשר הם מקבלים מזכרת ייחודית ומקורית האירוע נצרב בזיכרונם כחוויה טובה יותר. לפיכך, אין להמעיט בערך של חלוקת המזכרות באירועים וחשוב להקדיש לבחירת המזכרת זמן ומחשבה רבה.

על מנת להקל עליכם בביצוע בחירה הזו, הכנו עבורכם רשימה של 5 מתנות מקוריות וייחודיות שהאורחים שלכם ישמחו לקבל באירוע שלכם. בחרו מתנה בהתאם לסוג האירוע שלכם ולאופי האורחים שהזמנתם.

 

ברכונים

אם מדובר באירוע דתי שהאורחים שהוזמנו אליו הם דתיים או מסורתיים ברובם, תוכלו להעניק להם ברכונים ייחודיים המכילים זמירות ושירים שונים. תוכלו להוסיף על הברכון כיתוב אישי שיהפוך את הברכון למתנה אישית ומרגשת יותר שתשדר לאורחים שאתם מעריכים את הגעתם לאירוע שלכם.

 

מגנטים

מי לא אוהב להצטלם? הזמנת צלם מגנטים לאירוע שלכם עשויה להוות אטרקציה ייחודית ומהנה עבור האורחים שבסופה הם יקבלו מזכרת מרגשת המנציחה את הרגע המשמח. האורחים יוכלו לשמור את המגנט בבית שלהם, לתלות אותו על המקרר או הדלת ולהיזכר באירוע.

חלוקת המגנטים תשפר את שביעות הרצון של האורחים באירוע ותגרום להם להרגיש שהשקיעו עבורם וחשבו עליהם. חשוב לבחור צלם מגנטים מקצועי שהתנסה בעבר בצילום אירועים דומים.

 

מזכרות מתוקות

ניתן להעניק לאורחים מזכרות מתוקות שונות עם מיתוג או כיתוב אישי שיותירו אותם עם טעם טוב בפה ויצרבו את האירוע במוחם כזיכרון נעים ומתוק. תוכלו לרכוש שוקולדים ממותגים, בקבוקים עם כיתוב אישי מלאים בסוכריות, שקיקי גומי עם כיתוב וכדומה.

 

רמקול נייד

רמקול נייד בעיצוב מקורי עם גרפיקה אישית, הוא המתנה המושלמת עבור כל אירוע. האורחים ישמרו את הרמקול ויתרגשו לראות שחשבתם עליהם ושהענקתם להם מתנה שימושית ומהנה. רמקול נייד יתאים לאורחים בוגרים וצעירים כאחד ויזכיר להם את האירוע המיוחד גם זמן רב לאחריו. כיום ניתן למצוא רמקולים ממותגים בעיצובים, גדלים וצבעים שונים כך שתוכלו לבחור אחד שיתאים בדיוק לצרכים ולהעדפות שלכם.

 

עטים מיוחדים

אם אתם מעוניינים לרכוש לאורחים מתנה קטנה ופשוטה אך ייחודית ואישית, עטים מיוחדים עשויים להיות הפתרון עבורכם. תוכלו להוסיף לעט משפט או כיתוב מרגש שיחבר בינו לבין האירוע ויזכיר את האירוע לאורחים בכל פעם שישתמשו בו.

ארגנתם אירוע ואתם מעוניינים להעניק לאורחים מזכרת ייחודית שתשמח אותם ותגרום להם לצאת מהאירוע עם טעם טוב? מחפשים מזכרת מקורית שתפתיע את האורחים? ב- מה באלי תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות מקוריות וייחודיות שניתן להעניק לאורחים באירוע.

מארז קטן

 

אולי יעניין אותך גם

מה הם מוצרי קד"מ?

בתור בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לפרסום מסיבי של העסק שלכם בדרכים שונות. הדרכים הרגילות לפרסום מוכרות כמעט לכל אחד, וקצת קשה למצוא

קרא עוד »
פינג'אן
טיפים לאירועים
3 שימושים לכירת גז ניידת

מתכננים קמפינג?  אוהבים את השטח? הגעתם למקום הנכון. כירת גז ניידת היא המקום שבו מתחילה החגיגה האמתית. נשמע מוגזם? תחשבו שנייה על בוקר בלי קפה

קרא עוד »
3 מתנות שוות לבת הזוג

בחירת מתנה לבת זוג עשויה להיות עניין מורכב שמצריך מחשבה מעמיקה והיכרות עם עולם המתנות. שכן, יש כל כך הרבה מתנות והקושי גובר ככל שנכנסים

קרא עוד »
זמרת
טיפים לאירועים
איך בוחרים ערכת קריוקי?

אלו שבחרו בעבר ערכת קריוקי לאירוע שהם הקימו יידעו להגיד לכם גם אם תעירו אותם באמצע הלילה שבחירה של ערכה כזו זה לא עניין של

קרא עוד »