חיפוש

3 סוגי רכבים מומלצים

המשפחה התרחבה? האוטו הישן כבר לא מניע? נמאס לכם מהרעש של המנוע?

אם עניתם כן על אחת מהשאלות האלה, כנראה שאתם חושבים על להחליף רכב, בין אם מדובר ברכב יד שניה, או רכב חדש, מדבר אחד אינכם יכולים להימלט – ההחלטה איזה רכב לקנות. כנראה שהתשובה לשאלה הזו תהיה שונה עבור כל אחד מאתנו, שכן לכל אחד מאתנו חיים וצרכים שונים, מה שאומר – דרישות שונות מהרכב. הנה 3 סוגי רכבים מומלצים במיוחד ששווה לבדוק, לפני שמחליטים על הרכב הבא בתור.

 

  1. סקודה פאביה

הרכב הראשון שעליו נדבר הוא – סקודה פאביה. הרכב אשר שייך לקטגוריית הסופר-מיני, מציע מרחב מרשים לנוסעים בפנים האוטו, תא מטען גדול, צריכת דלק נוחה של 17.5 ליטר לק"מ ונוחות נסיעה מרבית.

הפאביה מוצעת בישראל בשני סוגי מנועים – מנוע 1000 עם 110 כח סוס, או המנוע הגדול יותר – 1500 עם 150 כוס סוס. כך או כך, מדובר ברכב חזק מאוד ואמין, בעל עיצוב מרשים.

מחיר סקודה פאביה 2022 יתחיל בסכום של 115,000 ₪.

 

  1. פיאט 500

הרכב השני עליו נדבר הוא האיטלקי בעל הסטייל – פיאט 500. הדבר הראשון שנשים לב כאשר נבחן את הפיאט 500, הוא גודל הרכב, הפיאט 500 שמשתייכת לקטגוריית המיני, שהיא כמובן קטנה יותר מהסופר-מיני.

רכב זה בגרסתו החדשה עבר מספר שינויים ביחס לדגמיו הקודמים – הדגם החדש הינו חשמלי לכל דבר, אך ניתן למצוא גם דגם שאינו חשמלי – יש לקחת בחשבון שבדגמים הקודמים הפיאט 500 יוצרה עם תיבת הילוכים היברידית, גיר שעליו דעת העם חצויה – או שמאוד אוהבים אותו ואת הנוחות שלו, או שפשוט מעדיפים שליטה רבה יותר באוטו לעצמך.

פיאט 500 חשמלית חדשה תעלה באזור ה – 120,000 ₪.

 

  1. קיה ריו

רכב נוסף שמשתייך לקטגוריית הסופר-מיני הוא הרכב מבית היוצר הקוריאני – קיה ריו.

הריו החדשה, בעלת עיצוב מהפנט וחדש אשר נותן לרכב מימד של יוקרה ואלגנטיות על הכביש, מציע צריכת דלק סבירה בהחלט של 17.8 ליטר עבור כל ק"מ, מרחב מרשים בתא הנוסעים וכן בתא המטען וביצועים מעולים על הכביש.

הקיה ריו, בדומה לפיאט 500, הינו רכב עירוני בהגדרתו, למרות שנוחות הנסיעה בו יכולה בהחלט להיות מספיקה גם לנסיעות ארוכות, הריו בגודל ובאופי הרכב – אוהב יותר את העיר הצפופה ומתאים לנסיעה בה יותר.

מחירה של הקיה ריו ינוע סביב ה- 105,000 ₪.

 

לסיכום – בחרו רכב שיתאים לכם

ההחלטה איזה רכב לקנות אינה החלטה קלה כלל וכלל, לכן עלינו להיעזר בחומר הרב הנמצא ברשת, לשאול אנשי מקצוע או מכרים שמבינים בנושא, וכן לא לוותר ולערוך מחקר מקיף שלבסוף לבטח יניב תוצאות מעולות – בצורת רכב שיספק את כל מה שאתם מצפים ממנו, ויענה על הצרכים שלכם. בסופו של דבר, אם קניתם אוטו טוב – כנראה שתיהנו ממנו בלי קשר לצבע או לקטגוריה אליה הרכב משתייך.

רכב שחור

 

אולי יעניין אותך גם

מה הם מוצרי קד"מ?

בתור בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לפרסום מסיבי של העסק שלכם בדרכים שונות. הדרכים הרגילות לפרסום מוכרות כמעט לכל אחד, וקצת קשה למצוא

קרא עוד »
פינג'אן
טיפים לאירועים
3 שימושים לכירת גז ניידת

מתכננים קמפינג?  אוהבים את השטח? הגעתם למקום הנכון. כירת גז ניידת היא המקום שבו מתחילה החגיגה האמתית. נשמע מוגזם? תחשבו שנייה על בוקר בלי קפה

קרא עוד »
3 מתנות שוות לבת הזוג

בחירת מתנה לבת זוג עשויה להיות עניין מורכב שמצריך מחשבה מעמיקה והיכרות עם עולם המתנות. שכן, יש כל כך הרבה מתנות והקושי גובר ככל שנכנסים

קרא עוד »
זמרת
טיפים לאירועים
איך בוחרים ערכת קריוקי?

אלו שבחרו בעבר ערכת קריוקי לאירוע שהם הקימו יידעו להגיד לכם גם אם תעירו אותם באמצע הלילה שבחירה של ערכה כזו זה לא עניין של

קרא עוד »