חיפוש

עם אילו עציצים ופרחים לעצב את אולם האירועים ב2022?

עולם החתונות ספג הרבה בשנתיים האחרונות. כרגע, עונת החתונות חמה יותר מאי פעם ובשנת 2022 הסטנדרט של החתונה המושלמת עלה. כפי שאתם יודעים, אין חתונה מושקעת בלי עיצוב אולם מושקע. רוצים לדעת מה הטרנדים החמים? עם אילו עציצי  ופרחים לעצב את אולם האירועים ב2022? המשיכו לקרוא:

 

טרנד הטבע הפראי

אין ספק שהחתונות של היום הן לא אותן חתונות כמו פעם והיום הזוגות שמתחתנים מרשים לעצמם להתפרע בכל אספקט של החתונה. גם מבחינת סידור הפרחים, רוב הזוגות מעדיפים לבחור פרחים ועציצים שלא "סידרו" אותם. כלומר, פרחים ועציצים שמוצגים בחתונה בצורתם האמיתית, כפי שהם גדלים בטבע, בצורה הפראית שלהם. פרחים ועציצים כאלו תוכלו למצוא בתוך חנות סוקולנטים מטורפת.


התייחסות עיצובית לכניסה לחופה

בעבר, אולמי אירועים רבים היו מעצבים רק את השולחנות עם פרחים ועציצים אך היום יש דגש חזק גם על עיצוב החופה באמצעות פרחים צבעוניים, סוקולנטים מפוארים וגדולים. החופה תצטלם מדהים, הזוג שמתחתן ירגיש שמח יותר, מאושר יותר והאורחים יתפעלו מהקסם של הצמחייה המושקעת.

 

שילוב צבעים לא סטנדרטי

החתונות של פעם היו צבועות בצעים חד גוניים, על גבול הלבן, היה שימוש בפרחים ועציצים מאותה משפחת צבעים. כיום, הסטנדרט הוא לשלב פרחים ועציצים בצבעים שונים, שלא בהכרח קשורים אחד לשני. עושים זאת כדי לייצר אווירה עמוקה יותר לחתונה ולייחד את הזוג שמתחתן. שילוב צבעים לא סטנדרטי יישאר חקוק לאורחים בראש ויהפוך את החתונה לבלתי נשכחת.

 

שימוש בגווני סתיו

שנת 2022 זו השנה של גווני הסתיו. אמנם דיברנו על עיצובים שונים מהנורמה ובחירת צבעים ייחודית ונועזת, אך כדי ורצוי לשלב את גווני הסתיו בכל עיצוב עציצים או פרחים. גווני הסתיו נותנים גוון חם ומלטף, הגוונים נותנים הרגשה אינטימית, מיוחדת וככל הנראה זו ההרגשה שתרצו בחתונה שלכם.

 

שימוש בסוגים שונים של פרחים ועציצים

אם בעבר היה נהוג לבחור עציץ מסוג אחד או פרחים מסוג אחד, היום נהוג לשבור את המוסכמות ולעשות שילובים מכל משפחות הפרחים, מטקסטורות שונות. אם תשתמשו בסוגים שונים של פרחים ועציצים בסידור אולם האירועים שלכם, תעניקו מימד נוסף לחתונה, מימד עיצובי מרתק ומעניין לעין.

זכרו כי עולם הפרחים והעציצים הוא עולם שלם וגדול וכל עציץ או פרח מספר סיפור שונה. כל זוג הוא שונה ובחירת סוגים שונים של פרחים ועציצים תוכל לספר את הסיפור הייחודי שלהם.

 

לסיכום, סוגים שונים של רעיונות לסוגים שונים של חתונות

במהלך המאמר הצגנו מספר רעיונות לעיצוב אולם האירועים באמצעות עציצים ופרחים. אם אתם זוג שמתחתן, לא משנה באיזה סידור פרחים או עציצים תבחרו לחתונה שלכם. הכי חשוב שהסידור יהיה קיים וישבור את המוסכמות "הרגילות" של החתונה. בחרו משהו נועז, עשו בחירות שונות והפכו את החתונה שלכם למיוחדת, קסומה ובלתי נשכחת. תיהנו והמון המון מזל טוב!

פרחים

 

אולי יעניין אותך גם

מה הם מוצרי קד"מ?

בתור בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לפרסום מסיבי של העסק שלכם בדרכים שונות. הדרכים הרגילות לפרסום מוכרות כמעט לכל אחד, וקצת קשה למצוא

קרא עוד »
פינג'אן
טיפים לאירועים
3 שימושים לכירת גז ניידת

מתכננים קמפינג?  אוהבים את השטח? הגעתם למקום הנכון. כירת גז ניידת היא המקום שבו מתחילה החגיגה האמתית. נשמע מוגזם? תחשבו שנייה על בוקר בלי קפה

קרא עוד »
3 מתנות שוות לבת הזוג

בחירת מתנה לבת זוג עשויה להיות עניין מורכב שמצריך מחשבה מעמיקה והיכרות עם עולם המתנות. שכן, יש כל כך הרבה מתנות והקושי גובר ככל שנכנסים

קרא עוד »
זמרת
טיפים לאירועים
איך בוחרים ערכת קריוקי?

אלו שבחרו בעבר ערכת קריוקי לאירוע שהם הקימו יידעו להגיד לכם גם אם תעירו אותם באמצע הלילה שבחירה של ערכה כזו זה לא עניין של

קרא עוד »