חיפוש

3 רעיונות יצירתיים לחגיגת יום הולדת בתקופת הקורונה

רבים נוהגים לחגוג את יום ההולדת שלהם מידי שנה עם חברים וקרובי משפחה.

אך בתקופה האחרונה, לא מעט ימי הולדת נדחו או התבטלו ולא ניתן היה לחגוג אותם כפי שתוכנן.

זוהי התוצאה של יום הולדת שמתרחש בתקופה של סגר.

 

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם צפויים לחגוג יום הולדת בקרוב ואתם מחפשים רעיונות יצירתיים לקיים את יום ההולדת למרות מגבלות הקורונה. דעו כי הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את 3 הרעיונות היצירתיים שלנו שיאפשרו לכם לחגוג יום הולדת בלתי נשכח בתקופת הקורונה:

  1. יום הולדת בסגנון חידונים

יום הולדת בסגנון חידונים זהו הרעיון האהוב ביותר על חברי המערכת שלנו מכמה סיבות:

  1. בגלל שזהו זמן טוב לערוך גיבוש משפחתי
  2. בגלל שהבטן כואבת מרוב צחוק
  3. בגלל שמדובר ביום הולדת שקל לארגן אותו

 

אז מה זה בעצם יום הולדת בסגנון חידונים? זהו יום הולדת שאפשר לחגוג גם מרחוק.
מכינים מראש חידונים ברשת (כמו קהוט) עם שאלות שנוגעות לילד או הילדה שחוגגים את יום ההולדת ומזמינים חברים וקרובי משפחה לשחק אתכם בזום.
כך תוכלו לדעת מי מכיר הכי טוב את ילד\ת היום הולדת.
אם אתם לפחות 5 אנשים במשפחה הגרעינית, אתם יכולים לחגוג גם בבית עם עוגה ומשחק רביעיות שתכינו שנוגע לתחומי העניין של ילד\ת יום ההולדת.

 

  1. יום הולדת מתמשך עם הפתעות

זו אפשרות מקסימה ומפתיעה שתגרום לילד\ת היום הולדת לרצות לחגוג יום הולדת כל יום.
בשביל לחגוג יום הולדת מתמשך אתם צריכים קודם כל להכין מראש כמה מתנות ולארוז אותם באריזות שונות (כדי שניתן יהיה לחשוב שכל מתנה הגיעה מאדם אהוב אחר).
נניח שיש לכם 5 מתנות סך הכול, איך חוגגים את יום ההולדת?
קודם כל מעירים את ילד\ת היום הולדת בבוקר עם שירי יום הולדת וקונפטי וניגשים לפתוח את דלת הבית. מאחורי הדלת תחכה המתנה הראשונה (שהנחתם שם מראש כמובן). מספרים לילד\ת היום הולדת מי העניק את המתנה (למשל, זו מתנה מסבתא). כך ממשיכים את היום, כשאחת לכמה שעות ניגשים אל הדלת ומגלים מתנה נוספת מקרוב משפחה אחר.

 

  1. יום הולדת עם ברכות מרגשות מרחוק

בתקופת הקורונה, כשמתבודדים בבית, אין דבר יותר מרגש מלראות את הקרובים שלך מאחלים לך ברכות יום הולדת על המסך. לכן, אנו מציעים לכם לבקש מקרובי משפחה וחברים לשלוח סרטונים קצרים שבהם הם מאחלים לילד\ת יום ההולדת מזל טוב. לאחר מכן, תערכו את כל הסרטונים למצגת או סרטון קצר ותשבו לצפות בהם עם פופקורן ונשנושים מתוקים טעימים שיגרמו לילד\ת היום הולדת לרצות לחגוג כך בכל שנה. אל תשכחו כמובן להכין עוגה מפנקת מראש ולצלם את רגע כיבוי הנרות.

 

רחבת ריקודים

 

אולי יעניין אותך גם

מתנות שכל אישה
ימי הולדת
4 מתנות שכל אישה תשמח לקבל

אחת המשימות המורכבות ביותר שאדם יכול לקבל בחייו היא מציאת מתנה מושלמת שכל אישה תשמח לקבל. שכן, מדובר בבחירה מורכבת שמצריכה היכרות מעמיקה עם המין

קרא עוד »
7 רעיונות למתנה לאישה
ימי הולדת
7 רעיונות למתנה לאישה

מציאת המתנה המושלמת לאישה יכולה להיות חוויה מענגת ומתגמלת. בין אם זה ליום הולדת, ליום נישואין או עבור אירוע מיוחד, בחירת מתנה שמשקפת את אישיותה

קרא עוד »