חיפוש

איך לארגן אירוע שמתאים לתקופת הקורונה

ארגון אירועים בתקופת הקורונה דורש מאתנו להראות גמישות רבה.

ההנחיות משתנות בכל שני וחמישי. יום אחד ההנחיות הן X וביום שלמחרת הן יכולות להיות Y. כך שאם מדובר באירוע שעתיד להתקיים בעוד כמה שבועות או חודשים מהיום, כדאי שתיקחו בחשבון שייתכן שתצטרכו לדחות את

האירוע שלכם ברגע האחרון.

מאז שהקורונה פרצה לחיינו, היא גרמה לרבים מאתנו לחשוש מקיום של אירועים. אחת הסיבות הנפוצות היא, אובדן של כסף רב שהושקע באירוע. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי באובדן כסף שהושקע באולם, בקייטרינג  ועוד.

בשורות הבאות יוצעו בפניכם טיפים לארגון אירוע שמתאים לתקופת הקורונה בהתאם למגבלות השונות ויאפשר לכם לחסוך בהוצאות.

 

  1. תארגנו את האירוע בחצר הבית

ארגון האירוע שלכם באוויר הפתוח עשויה לאפשר לכם להמשיך ולקיים את האירוע במידה וההנחיות ישתנו כמה ימים קודם לכן.
בנוסף, ברגע שאתם מארגנים את האירוע בחצר ביתכם, אתם לא צריכים לשלם מקדמה (כפי שנהוג לעשות בעת ארגון של אירועים באולמות וגני אירועים).

 

  1. תזמינו עד 50 איש

אנחנו יודעים שיכול להיות שתרצו להזמין לאירוע שלכם מעל 50 איש, אבל מה לעשות, אנחנו בתקופת הקורונה ואם כבר עורכים מפגשים חברתיים, עדיף שהם יהיו מצומצמים ככל האפשר. זו הסיבה שאנו ממליצים לכם להזמין עד 50 איש. גם אם מדובר בחתונה, ברית, יום הולדת או כל אירוע שייתכן שהייתם חוגגים אותו עם כמה מאות של משתתפים (במידה ולא הייתה קורונה).
חשוב שתזכרו שהאורחים שלכם כנראה יגיעו בחשש אל האירוע שלכם, גם אם הוא יתקיים באוויר הפתוח. אם תציינו בהזמנה שאתם מזמינים עד 50 איש, סביר להניח שהאורחים שלכם ירגישו קצת יותר בנוח.

 

  1. תערכו את השולחנות לפי קפסולות

עריכת השולחנות שהייתה מקובלת עד לא מזמן בעולם האירועים כללה שולחן בצורה של ח', שולחן ארוך או מספר שולחנות ובהם  עורכים את ההושבה בהתאם לקרבה בין האנשים.
בגלל שמדובר בתקופת הקורונה, חשוב מאוד לשים לב שאתם עורכים את השולחנות לפי קפסולות כדי לשמור על כמה שפחות מגע בין אנשים שאינם מאותה קפסולה.

 

  1. תכינו בעצמכם את האוכל

אתם הרי יודעים שיכול לקרות מצב שבו ההנחיות על קיום אירועים ישתנו יום או יומיים לפני קיום האירוע שלכם.
זו הסיבה שכדאי שתסמכו רק על עצמכם בכל נושא שקשור לקיום האירוע. בנושא ההסעדה, אנו ממליצים שתדאגו בעצמכם לאוכל. תמיד אפשר להציע אוכל פשוט יחסית, הרי אנשים יודעים שמדובר בתקופה מיוחדת, אף אחד לא יבוא אליכם בטענות אם לא תציעו לו סטייק באירוע שלכם.

עד כאן הטיפים שלנו שיסייעו לכם לארגן אירוע שמתאים לתקופת הקורונה.
יישום הטיפים הללו יאפשר לכם להיות בטוחים שאם תחוו הפסד כלכלי בעקבות שינוי של ההנחיות, יהיה מדובר בהפסד מזערי ביותר.

 

לייזר

אולי יעניין אותך גם

אי רובוט
אירועים ואטרקציות
4 מתנות מקוריות לאישה

 מתנה לאישה היא אתגר לבן הזוג בכל שנה מחדש, צריך להודות בזה: גברים לא טובים בחשיבה על מתנות מקוריות. האתגר העיקרי הוא שהמתנות שאנחנו רוצים

קרא עוד »