חיפוש

4 מתנות מקוריות לאישה

 מתנה לאישה היא אתגר לבן הזוג בכל שנה מחדש, צריך להודות בזה: גברים לא טובים בחשיבה על מתנות מקוריות. האתגר העיקרי הוא שהמתנות שאנחנו רוצים הן לא התמנות שהן רוצות וקשה לגבר לחשוב ולהבין איזה מתנה האישה באמת תאהב. אנחנו פה כדי לעזור, במאמר זה נמליץ על כמה מתנות מקוריות שרוב הנשים ירצו ויאהבו.

 

  1. Apple AirPods

מוצרי אפל כבר מזמן הפכו לתחביב, תחביב של כולם. האוזניות החדשות של אפל, ה- Apple AirPods הן האוזניות הטובות ביותר לאייפון. האוזניות החדשות של אפל יעניקו לאישה חבילה משלימה לאייפון שהן כל כך אוהבות. האוזניות ישמשו אותם בכל מהלך היום ולכן ככל הנראה זו היא המתנה השימושית ביותר שתוכל להעניק לאישה שלך. מחיר האוזניות של אפל הוא החל מ- 400 ש״ח ועד 800 ש״ח לדגמים המתקדמים והחדשים יותר.

 

  1. מסרק מייבש שיער

לנו הגברים המוצרים האלו פחות מוכרים, אך מסתבר שקיים מסרק שבא להחליף את מייבש השיער הישן, ותוך כדי הייבוש גם מסדר את השיער. האינטרנט מלאה בדגמים והמלצות על מסרקים מייבשי השיער, הביקורות מראות ממצאים מדהימים על מוצרים שעושים את עבודתם מעולה גם בייבוש השיער וגם בסידור שלו ממש ברמה של סלון ובחצי מהזמן. מחיר: החל מ- 150 ש״ח.

 

  1. שואב אבק רובוטי

ברוב הבתים בישראל, האישה אחראית על ניקיון הבית, הן פשוט יותר נקיות ומסודרות מאתנו הגברים. שואב אבק רובוטי יכול להפוך לה את שגרת הניקיון לקלה ולחסוך זמן יקר בניקיון הבתים. כיום, קיימים שואבי אבק רובוטיים שגם שוטפים את הרצפה, אני פתוח שכל אישה תשמח למתנה שתשאב ותשטוף את הבית במקומה. המחיר נע בין 1000 ש״ח לבין 3000 ש״ח לדגמים המתקדמים והנחשבים ביותר.

 

  1. ספר אלקטרוני

מתנה לאישה זו לא בטוח תתאים לכל הנשים, אבל נשים שאוהבות לקרוא יאהבו אותה מאוד. ספר אלקטרוני הוא מעין טאבלט שאליו ניתן להוריד ספרים ולקרוא, הוא קל, נוח וחוסך המון מקום אחסון שספרים תופסים. מחיר ספר אלקטרוני הוא כ- 500 ש״ח.

 

  1. פיג׳מות

נכון, זה לא נשמע כמו המתנה הכי מרשימה בעולם, אבל בנות אוהבות מאוד פיג׳מות, לפעמים יש להן אוסף של פיג׳מות. פיג׳מה היא מתנה יחסית זולה (כ- 100 ש״ח) שכל אישה תאהב.

 

לסיכום

נדירים הגברים שאוהבים לחפש מתנות לנשים שלהם, תמיד הם נתקעים ומתייאשים עד מציאת המתנה המקורית והאהובה על האישה שלהם. אנחנו פה לעזור, בנות אוהבות את התחומים שלהם: ביגוד, ניקיון, טיפוח ועוד. כל מוצר שישפר להם את החוויה באחד מהתחומים האלו הוא מתנה פוטנציאלית, למשל: Apple AirPods, מסרק מייבש שיער, שואב אבק רובוטי, ספק אלקטרוני, פיג׳מות ועוד.

מתנות

 

אולי יעניין אותך גם