חיפוש

אקס בוקס וואן – 4 סיבות למה הוא שווה יותר מפלייסטיישן 5

עולם הגיימינג ומשחקי המחשב נחלק ל-2 – אוהבי האקס בוקס מבית היצרן מייקרוסופט ותומכי הפלייסטיישן מבית היצרן סוני. כל קבוצה בטוחה שקונסולת המשחקים שלה היא הטובה ביותר, אך בכל פעם שקונים קונסולה חדשה כדאי לערוך השוואה ולבדוק איזו אחת באמת הטובה ביותר. ישנם מספר קריטריונים שצריכים לבדוק, בטרם מחליטים איזו קונסולה לקנות – המשיכו לקרוא וגלו.

 

משחקים

לכל קונסולה משחקים ייחודיים שלא תומכים בקונסולה המתחרה. יש לבחור לפי העדפתכם האישית. אקס בוקס מייחדת את משחקיה ומתמחה מאופן יוצא דופן במשחקי מרוצים ומשחקי יריות ומלחמה. כל משחק לאקס בוקס וואן זמין לרכישה בנוחות גם דרך האינטרנט ובמחירים גבוהים במיוחד כדי שתוכלו לאסוף משחקים רבים.

יתרון נוסף של אקס בוקס הוא שירות מנוי הסטרימינג שחברת מייקרוסופט מציעה, אשר מנוי אליו יספק לכם גישה לעשרות משחקים שיפתחו בפניכם. מצד שני, אם סוני מציעים משחקים רבים לשחקן יחיד, יתרון חביב לפלייסטיישן 5 שיתאים לשחקנים הסוליסטים.

 

ביצועים

רמת הביצועים היא קריטריון חשוב, אם לא החשוב ביותר, בעת בחירת קונוסולת משחקים. הרי בסופו של דבר תפקידה של קונסולת המשחק היא לשרת אתכם נאמנה בזמן המשחקים, ולכן תרצו לבחור בזו המציעה ביצועים חזקים ויוצאי דופן.

אמנם לשני הקונסולות תומכות במחקי K4 ומציעות ביצועים טובים. עם זאת, לאקס בוקס וואן מעבד מרכזי בעל נפח רחב יותר לעומת קונסולת הפלייסטיישן 5. כמו כן, אקס בוקס וואן מתהדר בעיבוד גרפי של 12 טרה-פלופ לעומת עיבוד גרפי פחות במעט בפלייסטיישן 5.

 

עיצוב וסגנון

קריטריון נוסף שיכול להכריע את הכף בין הקונסולות הוא העיצוב והסגנון של הקונסולות עצמן והשלטים הנלווים להם. אקס בוקס וואן מציעה קונסולה ושלטים שחורים במראה יוקרתי, שישתלב בכל סלון או חדר גיימינג  בנוסף, ניתן למצוא גם מוצרי אקס בוקס לבנים. לעומת זאת, פלייסטיישן 5 מגיע בצבע לבן בלבד, צבע שעשוי לבלוט בסלונים כהים ולהוות חיסרון לאלה שהדבר מפריע להם מבחינה עיצובית.

 

יתרונות נוספים לאקס בוקס וואן

באקס בוקס וואן החדש מותקן ג'וייסטיק חדשני אשר פותח לאחיזה נוחה ומניעת החלקה של האצבע מהכפתור. כמו כן, הג'וייסטיק החדש צורך כ-25% פחות כוח על מנת להזיזו, דבר שיעניק לידיים העסוקות שלכם מעט יותר מנוחה, ויכול לסייע לגיימרים הסובלים מדלקות או כאבים בגידי הידיים.

כמו כן, נוספו לבקר החדש לשל אקס בוקס וואן ארבע מנועים מספקי רטט שיהפכו את חווית המשחק לטובה ועוצמתית יותר.

 

סיכום

בבואכם להתחדש בקונסולת משחק חדשה, השוו ובחרו את זו המתאימה לכם ביותר על פי הצרכים וההעדפות האישיים שלכם בתור גיימרים. עם זאת, שקלו את הרכישה בכובד ראש, שכן ניתן לראות שמבחינת נתונים יבשים וחווית משתמש, לאקס בוקס וואן ישנם יתרונות גדולים יותר על פני הפלייסטיישן 5.

קפסולה

 

אולי יעניין אותך גם

קונפטים
אטרקציות לאירועים
אטרקציות מרשימות למסיבות

כל מארגן מסיבות מתחיל יודע שצריך להשקיע באטרקציות מרשימות כדי שהמסיבה שלו תהיה המדוברת ביותר בסביבה. החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להקל

קרא עוד »
אטרקציות לאירועים
אילו פעלולים מבצע אמן טלפתיה?

בין אם מדובר על פעלולים וטריקים פסיכולוגיים ובין אם מדובר על אפקטים וקסמים, אמן הטלפתיה חודר למחשבות, לרגשות ולאדם העומד מולו ומפתיע אותו ביכולות שלו.

קרא עוד »