חיפוש

6 סיבות להוציא כרטיס לצבירת נקודות טיסה לחו"ל

חופשה בחו"ל היא החופשה המועדפת על רוב רובם של ישראלים. ישנה רק בעיה אחת– המחיר. אך היום יש פיתרון נהדר להוזלת מחירי הטיסות – צבירת נקודות טיסה בכרטיס האשראי. אז איך זה עובד, ומדוע זה משתלם לכם?

 

  1. משמש ככרטיס אשראי לכל דבר ועניין

את כרטיס האשראי מנפיקה לכם חברת הטיסות שאליה אתם פונים. ממש כמו הנפקת כרטיס בבנק, חברת אשראי או במועדון לקוחות של רשת אופנה. ההרשמה יעילה ומהירה ותוך זמן קצר כבר תקבלו את הכרטיס עם הקוד הסודי לתיבת הדואר שלכם. מאותו רגע, תוכלו לממש את צבירת נקודות הטיסה על ידי הקניות היום-יומיות שלכם. הכרטיס ישמש אתכם כמו הכרטיסים הרגילים שכבר ברשותכם.

 

  1. שני סוגי המרה

המשותף לכל חברות התעופה שהן משתמשות בשני סוגים של המרה:

יחס המרה לצבירה הוא כמות הנקודות שאתם צוברים בקנייה אחת בחיי היום-יום שלכם, לפי מחיר הקנייה.

יחס המרה למימוש הוא השיעור במחיר כרטיס הטיסה שינוקה לכם מהנקודות שצברתם.

כל חברת תעופה משתמשת ביחסי המרה שונים, לכן יש להשוות בין חברות התעופה כדי לקבל את הדיל המשתלם ביותר.

 

  1. לא יקר כמו שאתם חושבים

עליכם יהיה לשלם תשלום חודשי על החזקת כרטיס האשראי, כמו כל כרטיס אחר. אך שיטת צבירת הנקודות עובדת כך, שהתשלום על הכרטיס מוזיל את מחירי הטיסות בהשוואה למחירים הסטנדרטיים. כך, תוכלו להמשיך לעשות את הקניות שאתם עושים גם כך, ובזכות הנקודות להוזיל מחירי הטיסה שבכל מקרה תכננתם לקחת.

 

  1. כל חברות התעופה כלולות בשיטה

אין צורך לחשוש מהגבלה על חברות הטיסה בהן תוכלו למממש את ההטבה. צבירת הנקודות זוכה להכרה מכלל החברות, וכולן מכירות בלגיטימיות אחת של השנייה. זה נכון לאל-על ולכל החברות המתחרות שפועלות בישראל.

 

  1. המרת הנקודות קלה ביותר

חברות הטיסות בנו פלטפורמה מיוחדת להמרת הנקודות להנחות בכרטיסי הטיסה. קישור לפלטפורמה תוכלו למצוא באתר החברה, ובה תוכלו לבחור לכם טיסה ולראות את המחיר הסופי שתקבלו אחרי המרת הנקודות. חברות הטיסה מכבדות את לקוחותיהן, ולא תמצאו עמלות פתע על מיסי נמל או על שירותים אחרים.

 

  1. מגוון דרכים לממש את הנקודות

עם נקודות הטיסה תוכלו להוזיל את המחירים, ואם צברתם מספיק מהן תוכלו אפילו לרכוש כרטיס טיסה בחינם! מעבר לכך, תוכלו לקבל מהחברה הנחות על כבודה, ושירותים נוספים כגון הושבה במטוס, ליווי בשדה התעופה או שדרוג למחלקה ראשונה.

 

סיכום

כרטיס לצבירת נקודות טיסה מאפשר לכם להוזיל משמעותית את מחיר הטיסה הבאה שלכם. אולי אפילו תוכלו לקבל טיסה בחינם, וכל זה תוך הקניות שאתם עושים גם כך בחיי היום-יום שלכם. מכאן שאתם מוזילים מחירים כמעט בלי כל מאמץ. כעת נותר לבחור לכם תכנית מתאימה, ושתהיה לכם טיסה נעימה!

 

אולי יעניין אותך גם

קונפטים
אטרקציות לאירועים
אטרקציות מרשימות למסיבות

כל מארגן מסיבות מתחיל יודע שצריך להשקיע באטרקציות מרשימות כדי שהמסיבה שלו תהיה המדוברת ביותר בסביבה. החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להקל

קרא עוד »
אטרקציות לאירועים
אילו פעלולים מבצע אמן טלפתיה?

בין אם מדובר על פעלולים וטריקים פסיכולוגיים ובין אם מדובר על אפקטים וקסמים, אמן הטלפתיה חודר למחשבות, לרגשות ולאדם העומד מולו ומפתיע אותו ביכולות שלו.

קרא עוד »