חיפוש

מהן האטרקציות הכי חזקות בישראל בקיץ

שוב הילדים שואלים "מה נעשה מחר?" ואתם לא יודעים מה לענות?

האמת, שגם אנחנו לא ידענו מה לענות על השאלה הזו.

עד לרגע כתיבת מילים אלו אנחנו לא יודעים מהן האטרקציות הכי חזקות שתוכלו למצוא בארץ ביולי-אוגוסט.

כדי לשפוך קצת אור בעניין, פנינו אל כמה ילדים שבילו בכמה אטרקציות בחייהם ושאלנו אותם מהן האטרקציות המועדפות עליהם ביותר.

רוצים לדעת מה הם ענו? תקראו את השורות הבאות.

 

  1. הספארי ברמת גן

הספארי הוא מרכז זאולוגי שמתפרס על לא פחות מ-1,000 דונם! אתם יכולים לצאת בתוך הספארי לטיול ברכב ולהרגיש לרגע באפריקה כשהטווסים, הקרנפים, הזברות ושאר החיות מסתובבות מסביבכם.

 

  1. קייקי כפר בלום

זה לא סוד שרבים מחפשים אטרקציות מרעננות במהלך חודשי הקיץ. זו כנראה הסיבה שתיירות הקייקים פורחת בתקופה זו. אתם יכולים לבחור את המסלול המתאים עבורכם מבין שלל המסלולים שמוצעים במקום. יש מסלול פשוט וקצר יחסית או מסלול סוער והרפתקני.
תוכלו ליהנות מפעילות אתגרית שקיימת במקום וכוללת פארק חבלים וטיול אופניים.

 

  1. מדעטק חיפה

אם לא שמעתם על המדעטק בחיפה, הלוא הוא מוזיאון המדע לטכנולוגיה וחלל. במדעטק מוצגות תערוכות מיוחדות ומרתקות שמאפשרות לילדים להתנסות. בתערוכות הילדים יכולים ללמוד באופן חוויתי ומהנה על עקרונות המדע והטכנולוגיה.

 

  1. מוזיאון הילדים בחולון

אם אתם מעדיפים להגיע אל מוזיאון באזור המרכז, במוזיאון הילדים בחולון תמצאו פעילויות מעשירות שיועברו לילדים שלכם על ידי מדריכים מנוסים. הילדים יצאו להרפתקה מסקרנת שתלמד אותם מידע חדש ומעניין בתחומי עניין שונים.

 

  1. גן החיות התנ"כי בירושלים

אפשר להעביר שם יום שלם מבלי להשתעמם לרגע. בגן החיות התנ"כי תוכלו למצוא רכבת שתסיע אתכם לאורך כל הגן. כך שאם חם לכם ואתם מעדיפים להימנע מהליכה ארוכה, כך תוכלו לאפשר לילדים ליהנות מנסיעה חווייתית בזמן שאתם נחים. בגן תוכלו לצפות בפילים, קופים, טיגריסים, זוחלים ועוד.

 

  1. סופרלנד ראשון לציון

בסופרלנד תוכלו למצוא אטרקציות ענק לילדים ומבוגרים (שחושבים שהם עדיין ילדים).
יש בסופרלנד מתקנים עם מים שיצננו אתכם בימים החמים. רכבות הרים, מכוניות מתנגשות וגלגל ענק אחד.
אפשר להעביר בסופרלנד יום שלם ועדיין לא להספיק ולהיות בכל המתקנים (לא נורא, תמיד אפשר לחזור).

 

  1. לונה פארק תל אביב

יש מי שיאמרו שהלונה פארק הוא האח הקטן של הסופרלנד, ובכל זאת, פוקדים אותו המון אנשים מידי יום, פשוט כי אף פעם לא משעמם בלונה פארק בתל אביב. גם אם הייתם שם בשנה שעברה, סביר להניח שהילדים לא יסרבו ללכת לשם שוב. להסתובב עם הבלרינה, לצעוק עם האנקונדה או לנוח על הגלגל ענק. יש כל כך הרבה אפשרויות בלונה פארק, כך שכל ילד בכל גיל יכול למצוא שם את המתקנים המועדפים עליו ביותר.

 

גלגל ענק

אולי יעניין אותך גם

אי רובוט
אירועים ואטרקציות
4 מתנות מקוריות לאישה

 מתנה לאישה היא אתגר לבן הזוג בכל שנה מחדש, צריך להודות בזה: גברים לא טובים בחשיבה על מתנות מקוריות. האתגר העיקרי הוא שהמתנות שאנחנו רוצים

קרא עוד »