חיפוש

7  מקומות ששווה לבחון באזור הגליל העליון

הגליל העליון נחשב לאחד האזורים היפים בישראל.

חלקים רבים ממנו מכוסים בחורש טבעי והוא יפה בכל עונה.

הגליל העליון מציע למבקרים בו מסלולי טיול רבים. לצד הנופים הטבעיים ומסלולי ההליכה, ישנם ישובים שמציעים למטיילים לעצור אצלם לארוחה מפנקת ומשביעה. בשורות הבאות תוכלו לקרוא על 7

המקומות ששווה לבחון ולטייל בהם באזור הגליל העליון:

 

  1. שמורת הטבע נחל שניר

בשמורת הטבע עובר נחל שניר, הנחל הארוך ביותר שמגיע ממקורות הירדן. בשמורה תוכלו למצוא מגוון של מסלולי הליכה קלים יחסית. כל מסלול שונה באופי שלו, כך שתוכלו להתאים את המסלול לאופי המשתתפים.
בנוסף, תוכלו לבקר בשמורה כמה פעמים ובכל פעם תוכלו להגיע אל מסלול אחר.

 

  1. הבניאס – שמורת הטבע נחל חרמון

שמורת הבניאס היא אחת השמורות המטופחות ביותר שקיימות באזור הגליל העליון ובצפון כולו. תוכלו למצוא בשמורה מגוון של מסלולים בעלי דרגות קושי שונות. גם כאן, תוכלו להתאים את המסלול לאופי המשתתפים ואם תרצו לנסות בכל פעם מסלול אחר, תוכלו תמיד לחזור אל המקום ולנסות את המסלול שיתאים לכם.
חשוב לציין כי יש מקומות שהכניסה אליהם בתשלום ויש מקומות שהכניסה אליהם בחינם. כדאי שתבדקו מראש ותכינו את עצמכם לפני שתגיעו אל המקום.

 

  1. בנג'ולינה

זה הרי ידוע שאחרי שיוצאים מהמים, מתחילים להרגיש את הרעב. אם סיימתם את הטיול בנחל ואתם רוצים לשבת לנוח ולאכול משהו טוב, כדאי שתקפצו אל הבנג'ולינה. מדובר במקום אינטימי עם מרפסת מקורה.
המנות המוכרות לטובה של המקום הן פטה כבד, סלט אגסים וגבינה כחול ושרימפס עם חזה אווז צרוב.
אנחנו כמובן רק ממליצים, אתם יכולים לבחור איזו מנה שתרצו מהתפריט המגוון של המקום.

 

  1. טאבולה ראסה

אם אתם טבעונים (וגם אם לא) כדאי לכם לבקר בטאבולה ראסה. שם תוכלו למצוא מנות במחירים עממיים. מטרת המקום היא לאפשר למטיילים להכיר את העולם הקולינרי הטבעוני.
אנחנו ממליצים לכל אחד להגיע למקום ולטעום את המנות המיוחדות שגורמות לרבים להבין שיש קולינריה גם במטבח הטבעוני.

 

  1. לחמק'ה

מדובר בבית קפה קטן שיש בו גם מאפיה. המקום מורכב מחלל ומרפסת חיצונית. אם תחליטו לשבת בפנים, תוכלו להתרשם מהמדפים העמוסים בלחמים ובמאפים (חלות, קרואסונים ועוד).
כל אלו מוכנים שם מידי יום במקום.

 

  1. נחל עין הזהב

אי אפשר לטייל באזור הגליל העליון ולא להגיע אל נחל עין הזהב. מעטים יודעים על קיומו של נחל עין הזהב. הנחל נמצא בקרית שמונה והוא זורם במהלך השנה כולה.
הנחל זורם בין הבתים והעצים ומאפשר למטיילים סביבו להרגיש לרגע בחו"ל.

 

  1. גיא האורגני

כדאי להגיע אל גיא שהקים חווה חקלאית ובה הוא מוכר את התוצרת שלו. מומלץ להגיע ולצאת לסיבוב מודרך בין הערוגות ולשמוע על החווה והגידולים המיוחדים שלה.

 

מפל

אולי יעניין אותך גם

אי רובוט
אירועים ואטרקציות
4 מתנות מקוריות לאישה

 מתנה לאישה היא אתגר לבן הזוג בכל שנה מחדש, צריך להודות בזה: גברים לא טובים בחשיבה על מתנות מקוריות. האתגר העיקרי הוא שהמתנות שאנחנו רוצים

קרא עוד »