חיפוש

4 אטרקציות כיפיות במיוחד שאפשר להביא לאירוע שלכם

הרצון לקיים אירוע יומולדת או חגיגת סיום שנה מיוחדת, שונה ומהנה הן לילדים והן למבוגרים הוא רב בקרב קהילת ההורים.

היום חגיגות רבות כוללות בתוכן אטרקציות שונות בכדי לאפשר להורים שיח האחד עם השני בזמן שהילדים מבלים ומשחקים באטרקציות השונות.

במאמר זה נפרט על ארבע אטרקציות כיפיות במיוחד עבור הילדים.

 

אירועים והרצון שיכללו אטרקציות

כמובן שניתן והרבה מקיימים אירועים ומציינים רגעים מיוחדים עם האנשים האהובים והרבה אוכל טעים ללא אטרקציה מיוחדת. אך באירועים רבים בהם המרכז הוא הילדים, נכללים בהם אטרקציות שונות בכדי לגרום להם להרגיש שזהו יום מיוחד. הרגשת ההתרגשות והמיוחדות סביב האטרקציות קורת בעיקר כיוון שאטרקציות אלו לא נמצאות סביב הילדים בחיי היומיום שלהם.

 

אטרקציה ראשונה – מתנפחים

המתנפחים הם אטרקציה גדולת ממדים המאפשרת לילדים לבצע פעלולים שונים בתוכה, להגיע לגבהים חדשים, לקפוץ ולעשות פעילות שאינה מתאפשרת בסביבת הבית. בזכות יתרונות אלו, מתנפחים לאירועים הם אטרקציה חיובית וטובה לחגיגות, אך גם לא זולה. הצבעוניות, הגודל והייחודית של אטרקציה זו גורמת לילדים להתרגשות רבה ולהעצמת האירוע מבחינתם.

 

אטרקציה שנייה – עמדות מולטימדיה

עמדות אלו הן עמדות אשר מתאימות לילדים בוגרים ופחות לפעוטות ולגיל הרך, אשר חווים אתגר רב בזכות המכשירים הטכנולוגים. בעמדות אלו ניתן למצוא אטרקציות כמו רובי לייזר, מציאות מדומה בזכות משקפיים מתאימים, סימולטור של אופנוע המדמה נהיגה, סימולטור של ירי המדמה קרב יריות, ועוד.

 

אטרקציה שלישית – צילום

היום עולם הרשתות החברתיות וכל תחום הצילום, התמונות והסלפי מאוד פופולרי ונפוץ באוכלוסייה הרחבה ובפרט בקרב בני הנוער. לראות ולהיראות בקרב בני גילם בפייסבוק, באינסטגרם ובטיקטוק הוא חלק חשוב מנוכחות האירוע. הוספת תא צילום / עמדת צילום / מראת סלפי / מסך ירוק לאירוע שלכם המאפשר לילדים להשתמש בהם עבור הרשת החברתית יכול לגרום לקפיצה של ממש בשווי האירוע מבחינתם!

 

אטרקציה רביעית – שולחנות משחק

שולחנות משחק יכולים לגרום לילדים ובני הנוער באירוע להעביר שעות שלמות במחשבה, הסתכלות על המשחק והרצון להצליח בו. ביניהם ניתן למצוא סנוקר, הוקי אוויר, טניס שולחן, כדורגל שולחן ועוד. אטרקציה זו מאפשרת משחק משותף של 4-6 שחקנים ובכך גורמת להיווצרות שיתוף פעולה וקבוצתיות.

 

חשיבות הכנסת משחקים לאירועים

בקרב קהילת הילדים וההורים נראה כי האירועים הופכים עם הזמן להיות דומים מאוד האחד לשני וללא ייחודיות, המשחקים בהחלט יכולים לעשות את ההבדל. משחקים לאירועים כמו צלום, מולטימדיה ושולחנות משחק מעניקים לאנשים רבים את ההזדמנות לשדרוג לאירוע. התאמת המשחקים והאטרקציות לקהל היעד ולאופי האירוע היא חשובה ותתרום להנאה רבה.

 

לסיכום

הוספת אטרקציות שונות המתאימות לגיל הילדים ואופי האירוע מאפשרות שדרוג כיפי ומשמעותי לחגיגה. קיימות כמה אפשרויות שכל אחת יכולה להיות קפיצה משמעותית הן בייחודיות של האירוע והן בהנאה שחווים הילדים. אטרקציות אלו הן אומנם תוספת של כסף למען החגיגה, אך יכולות להיזכר בתור חוויה מדהימה בקרב החוגגים.

אטרקציה לילדים

 

אולי יעניין אותך גם

קונפטים
אטרקציות לאירועים
אטרקציות מרשימות למסיבות

כל מארגן מסיבות מתחיל יודע שצריך להשקיע באטרקציות מרשימות כדי שהמסיבה שלו תהיה המדוברת ביותר בסביבה. החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להקל

קרא עוד »
אטרקציות לאירועים
אילו פעלולים מבצע אמן טלפתיה?

בין אם מדובר על פעלולים וטריקים פסיכולוגיים ובין אם מדובר על אפקטים וקסמים, אמן הטלפתיה חודר למחשבות, לרגשות ולאדם העומד מולו ומפתיע אותו ביכולות שלו.

קרא עוד »