חיפוש

5 רעיונות יצירתיים לבילוי רומנטי זוגי

בילויים רומנטיים חשובים מאוד לחיזוק הקשר הזוגי. השגרה שוחקת אותנו, מטלות הבית מכבידות עלינו, ולעיתים יש להשתחרר מהם ולפנק את עצמנו בבילויים מושקעים. להלן נמליץ על חמש חבילות רומנטיות מושקעות במיוחד, שיהוו מתנה מושלמת ליום הולדת, ליום נישואין, או סתם לשבור את השגרה ביום שלא ישכח.

 

יום זוגי בים המלח

המקום הנמוך ביותר בעולם מזמן שלל הזדמנויות, שלא תמצאו בשום מקום אחר. חוויות בוץ וספא ייחודיות, רחצה בים גם בשיא החורף והכל בקרב נופים עוצרי נשימה. ניתן להזמין חבילה רומנטית ישירות דרך בתי המלון או דרך סוכנויות למיניהן. חלקן, יציעו לכם לשדרג את החוויה בצורה יוצאת דופן, בתוספת טיסה פרטית מהמרכז הישר אל ים המלח.

לחובבי הטבע והטיולים, ניתן לשלב את יום הפינוק עם טיולים ברמות קושי שונות. תוכלו לבקר במצדה, בעין בוקק, בנחל דוד, בנחל ערוגות, בעינות צודקים ובמערות קומראן.

 

צימר ביאכטה על המים

מדובר בחבילה רומנטית חדשנית, ההולכת וצוברת תאוצה משמעותית. באפשרותכם לשכור יאכטה, בה צימר מפנק מותאם בדיוק עבורכם, הכולל מיטות מלכותיות, שתייה חריפה מתקתקה, מוסיקת רקע והמון אווירה רומנטית.

עם הכניסה ליאכטה נצא להפלגה מפנקת, הכוללת ארוחה זוגית יוקרתית. לעת ערב ניכנס לצימר ונתפנק לנו. לאורך כל השהות בצימר, יעמדו לרשותנו עמדות שתייה חמה ועמדות שתייה קלה. בשעות הבוקר היאכטה יוצאת להפלגה נעימה. נחזור לאזור החוף, נאכל ארוחת בוקר ובכך נסיים אירוע רומנטי ייחודי וניצור חוויה שלא תישכח.

 

טיול טרקטורונים זוגי

חובבי האקסטרים, יוכלו לוותר על הפינוקים והתפנוקים ולצאת ליום נסיעות שטח בטרקטורונים. הנסיעה תהיה, לרוב, בין השדות הירוקים בשבילי 4*4, במיקום שנבחר – במרכז, בצפון או בדרום. נוכל לשדרג את החוויה על ידי הוספת פיקניק מפנק, הכולל יינות, גבינות, לחמים ופירות, והכל על מחצלת קסומה בנוף פסטורלי.

 

מצנחי רחיפה

זוגות שלא מתרגשים מספיק מטרקטורונים, יוכלו לבחור במצנחי רחיפה בחוף השרון. החוף הצוקי בין הרצליה לנתניה, יוצר אתר מושלם עבור מצנחי הרחיפה. מצנחים אלו מאפשרים שיוט באוויר בעזרת הרוח. מפעיל המצנח הוא מדריך, הנמצא יחד עם הזוג בזמן הרחיפה (רוב מצנחי הרחיפה לא מאפשרים רחיפה זוגית באותו מצנח, אלא רחיפה בסמיכות). במהלך הרחיפה נשקיף מלמעלה על החוף המרהיב, כמו על הישובים היוקרתיים הנמצאים למרגלותינו וכן על שמורת הטבע אפולוניה.

 

נהיגת מרוצים ושיט זוגי

להיות נהג מרוצים זהו החלום של גברים רבים. תוכלו לממש חלום זה, ביום נהיגת מרוצים ושיט זוגי בהרי ירושלים, ברכב מרוצים מקצועי ובמסלול מרוצים אתגרי ביותר. אל חשש – הנהיגה בטוחה וכן מלווה במדריך מוסמך, אך מספקת חוויה שתיצרב בזיכרון. לאחר הנהיגה, תמשיכו לשיט זוגי באשדוד או בהרצליה, לבחירתכם.

 

לסיכום

חבילות רומנטיות חשובות במיוחד להעצמת הקשר הזוגי וכן כמתנות עבור ימים מיוחדים, ומומלץ לצאת אליהן מפעם לפעם. חמשת החבילות המומלצות ביותר הן חבילות בים המלח, צימר על יאכטה, טיולי טרקטורונים, מצנחי רחיפה וכן נהיגת מרוצים ושיט זוגי.

 

כלי שטח

אולי יעניין אותך גם

קונפטים
אטרקציות לאירועים
אטרקציות מרשימות למסיבות

כל מארגן מסיבות מתחיל יודע שצריך להשקיע באטרקציות מרשימות כדי שהמסיבה שלו תהיה המדוברת ביותר בסביבה. החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי להקל

קרא עוד »
אטרקציות לאירועים
אילו פעלולים מבצע אמן טלפתיה?

בין אם מדובר על פעלולים וטריקים פסיכולוגיים ובין אם מדובר על אפקטים וקסמים, אמן הטלפתיה חודר למחשבות, לרגשות ולאדם העומד מולו ומפתיע אותו ביכולות שלו.

קרא עוד »